TY - JOUR AU - Ivanova, Iryna AU - Borovyk, Tatiana AU - Rudenko, Alona AU - Zalozna, Tamila PY - 2020/12/25 TI - Чорна п’ятниця як інструмент стимулювання збуту JF - МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ; Том 4 № 4 (2020): МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ KW - N2 - У статті розкрито особливості просування та стимулювання продажу на ринках типу B 2 C ( Business - to - Consumer ). Обґрунтовано використання інструментів цифрового маркетингу у процесі стимулювання продажу товару за допомогою цифрових каналів, зокрема через інтернет-магазини, а також застосування пошукового просування ( SEO ) та SMM -маркетингу. Розглянуто маркетингові комунікації та елементи стимулювання продажу, що застосовуються рітейлерськими компаніями при підготовці до сезонних розпродажів. Досліджено активність споживачів до рітейлерів у період підготовки до розпродажів, інструменти, що використовує роздрібна торгівля з метою впливу на споживача та підвищення активності продажу товарів. Узагальнено та проаналізовано статистичні дані онлайн-платформ Black - friday . global , Picodi , Google Trends . Досліджено чинники, що впливають на можливості інтернет-магазинів та роздрібної торгівлі під час «Чорної п’ятниці». Висвітлено особливості функціонування торгових платформ, які надають торгові онлайн-площі та забезпечують маркетингові комунікації у мережі Інтернет. Ключові слова: просування товару, стимулювання збуту, Чорна п’ятниця, маркетингові комунікації, цифровий маркетинг, рітейл, маркетплейс. DOI: 10.15276/mdt. 4 . 4 .2020. 3 UR - https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/119