%A Davidavičienė, Vida %A Chalfoun, Fadwa %D 2018 %T Використання соціальних мереж в аналізі комунікацій арабських країн %K %X Розвиток соціальних мереж змінює способи спілкування, співпраці, створення та споживання. Соціальні мережі стають фундаментальними та мають трансформаційний вплив на бізнес і компанії. Використання інструментів соціальної мережі та стимулювання інновацій у взаєминах із покупцем та потенційним клієнтом допомагає підвищити рівень спілкування та взаємодії. Метою даної статті є аналіз, виявлення та демонстрація всіх особливостей використання соціальних мереж в арабських країнах. Використовуються методи аналізу наукової літератури, аналізу крос-таблиць та порівняльного аналізу. DOI: 10.15276/mdt.2.2.2018.1 %U https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/33 %J МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ %0 Journal Article %P 10-20%V 2 %N 2 %@ 2523-434X %8 2018-06-22