TY - JOUR AU - Dereń, Aldona-Małgorzata AU - Skonieczny, Jan PY - 2018 TI - Маркетинг інтелектуальної власності JF - МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ; Том 2 № 2 (2018): МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ KW - N2 - Маркетинг визначається різним чином. Проте, найчастіше сприймається як процес, описаний в маркетинг-мікс 4 P , маркетинг-мікс 5 p і маркетинг-мікс 7Р у створен н і цінності для споживачів. Нова концепція маркетинг-мікс, яка розроблен а автор ами (продукт, патент і інш і права інтелектуальної власності; ціна; Promotion , люди, процес, речові докази) , ма є важливе практичне значення для інноваційних підприємств, особливо для тих , які засновують свою ринкову діяльність на нових інформаційних технологіях. Р озроблена модель є невід'ємною частиною рейкової моделі , яка розроблен а автор ами , і яка поєднує в собі маркетингову стратегію (проникнення ринку, розробка продукції, розвиток ринку, диверсифікація) зі стратегіями захисту ресурсів інтелектуальної власності (патент, продаж, ліцензія, франшиза) DOI: 10.15276/mdt.2. 2 .2018. 2 UR - https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/34