%A Kirnosova, Marina %A Zhekul, Anastasiia %D 2019 %T Сучасні тенденції Інтернет-маркетингу на міжнародному ринку %K %X В статті розглянуто сучасні тенденції розвитку цифрового маркетингу на міжнародному ринку. Виділено важливі аспекти впливу інформаційних технологій на зміну людського побуту та діяльності підприємств. Визначено значущість інтернет-маркетингу для задоволення потреб споживачів нового покоління. Проаналізований розвиток глобалізації та зроблено акцент на її трансформації в процеси глокалізації. Визначені основні напрями використання інформаційних технологій у маркетингу з їх тенденцією до персоніфікації. Проаналізовані ефективні інструменти просування продукції у мережі інтернет, що мають значний розвиток останні роки. Виділено основні інформаційно-рекламні технології на міжнародному ринку. Зроблено висновок щодо подальшої трансформації маркетингу у зв’язку зі стрімким розвитком технологій, в частковості розробки стандарту 5G. Ключові слова: інтернет-маркетинг, глобалізація, глокалізація, міжнародний ринок, інформаційно-рекламні технології DOI: 10.15276/mdt. 3 .2.201 9 . 5 Myronova, N., & Tretiak, Ya. (2018). Internet-trendy 2018: chomu na pershyi plan vyishly zminy, mozhlyvosti ta vidpovidalnist [Internet trends 2018: Why changes, cpportunities, and responsibilities come first].  https://mind.ua  Retrieved from  https://mind.ua/publications/20185562-internet-trendi-2018-chomu-na-pershij-plan-vijshli-zmini-mozhlivosti-ta-vidpovidalnist  (in Ukrainian) Terkel, B. (2018).  Use pro nykh   [All about them].  Dnipro: Monolit. (in Ukrainian) Korolov, Ye .  Analityky narakhuvaly 4 mlrd korystuvachiv internet [Analysts have counted 4 billion Internet users].  https://techtoday.in.ua  Retrieved from  https://techtoday.in.ua/news/analitiki-narahuvali-4-mlrd-koristuvachiv-internetu-90207.html  (in Ukrainian) 50 korporatsii, yaki keruiut svitom [50 corporations that run the world].  https://www.unian.ua  Retrieved from  https://www.unian.ua/world/558686-50-korporatsiy-yaki-keruyut-svitom-spisok.html  (in Ukrainian) Pollifroni, M. (2006). Globalization and Glocalization: an Epistemological Analysis from Business.  Economics Economia Aziendal,  no. 3, pp. 109-124. Bochko, O.Yu. (2018). Evoliutsiia rozvytku kontseptsii internet-marketynhu [Evolution of the development of Internet marketing concepts]. Proceedings from MIIM ’18:  III Mizhnarodna naukovo-praktychna konferetsiia “Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii”  [The Third International Scientific and Practical Conference “Marketing and digital technology”], 55-56. Odesa: TES. (in Ukrainian) Dannye po tranzaktciiam email podpischikov teper dostupny v Ofsys blagodaria integratcii s Google Analytics [Subscribers email transaction data is now available in Ofsys thanks to integration with Google Analytics].  https://www.cossa.ru  Retrieved from  https://www.cossa.ru/155/93616/  (in Russian) Reklama pridet v Microsoft Outlook [Ads will come in Microsoft Outlook].  https://www.sostav.ru  Retrieved from  https://www.sostav.ru/publication/reklama-pridet-v-microsoft-outlook-b-xbox-7048.html  (in Russian) eBay i PayPal ofitsiino vidokremylys odyn vid odnoho [eBay and PayPal are officially separated from each other].  https://news.finance.ua  Retrieved from  https://news.finance.ua/ua/news/-/354816/ebay-i-paypal-ofitsijno-vidokremylysya-odyn-vid-odnogo  (in Ukrainian)  Delivery Agent Embeds ShopTV with Sony.  www.multichannel.com  Retrieved from  https://www.multichannel.com/news/delivery-agent-embeds-shoptv-sony-390230  (in English)   %U https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/69 %J МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ %0 Journal Article %P 75-83%V 3 %N 2 %@ 2523-434X %8 2019-06-12