Цифрова стратегія маркетингу у винному туризмі: традиція проти інновацій

  • Alla Levitskaia д-р екон. наук, в.о. професора кафедри економіки, економічний факультет, Комратський державний університет (Комрат, Молдова).
  • Nadejda Ianioglo PhD, канд. екон. наук, доцент кафедри економіки, економічний факультет, Комратський державний університет (Комрат, Молдова).
  • Svetlana Curaxina PhD, канд. екон. наук, доцент кафедри економіки, економічний факультет Комратський державний університет (Комрат, Молдова).

Анотація

Інструменти та технології традиційного маркетингу не можуть забезпечити ефективне функціонування компаній у сфері туризму та послуг. У зв'язку з цим використання цифрових маркетингових технологій стає необхідною умовою успішної туристичної діяльності. Результати дослідження підтверджують, що використання підходу до цифрової маркетингової стратегії в молдавських виноробних заводах знаходиться на початковому етапі, тоді як глобальні тенденції доводять ефективність їх застосування у розвитку конкурентних переваг винного туризму. У цій статті автори вважають важливим і актуальним розвивати потенціал в Республіці Молдова через впровадження стратегії цифрового маркетингу в діяльності з просування винного туризму.


Ключові слова: винний туризм, цифрова стратегія, мобільний маркетинг.


DOI: 10.15276/mdt.4.3.2020.1


  1. Charters, S., Ali-Knight, J. (2001) Who is the wine tourist? Tourism Management, no. 23, pp. 311–319.

  2. Colombini D. (2013) Italian wine tourism and the web: A necessary wedding. Wine Economics and Policy, vol. 2, issue 2, pp. 111–113.

  3. Natalia Andrade Viana. (2016). Digital wine marketing: Social media marketing for the wine industry. BIO Web of Conferences 7.

  4. Oklander M.A. (ed.). (2017) Digital marketing – the 21st century marketing model: monograph. Odessa: Astroprint.

  5. Getz, D. (2000) Explore wine tourism: Management, development and destinations. New York, NY: Cognizant Communication Cooperation.

  6. Kostin K.B. (2014) Internet Marketing as a Modern Means of Successful Development of Tourism Business Companies. Bulletin of St. Petersburg State University of Economics, no. 3 (87), pp. 35-42.

  7. Levitskaia A. (2019) Slovak Foreign Policy Association Published within the EU-funded project Gagauzian Modernization Convention.

  8. Levitskaia A., Ianioglo N. (2018) Digital marketing technologies as an effective tool for promotion of tourism in the Republic of Moldova. Marketing and digital technologies, vol. 2, no. 3.

  9. Levitskaia A., Chaikovska M. (2020) Modern Approaches to Managing Mobile Marketing IT projects. Marketing and Digital Technologies, vol. 4, no. 1, pp. 88–97.

  10. Levitskaia А. (2019) Development of the potential of viticulture and wine tourism in ATU Gagauzia. Economic Bulletin of the University, issue 41.

  11. OECD. (2012) FOOD AND Tourism Experience. The OECD Korea workshop, OECD studies on Tourism.

  12. Pelet J., Barton M., Chapuis C. (2018) Towards the Implementation of Digital through Wifi and IoT in Wine Tourism: Perspectives from Professionals of Wine and Tourism. Management and Marketing of Wine Tourism Business, pp. 207–236.

  13. Szolnoki, G., Taits, D., Nagel, M. and Fortunato, A. (2014) Using Social Media in the Wine Business – An Exploratory Study from Germany. International Journal of Wine Business Research, no.26 (2), pp. 3–19.

  14. Vinovations. Available at: https://vinovations.us/moldova (accessed 10 January 2020).

  15. Banca de date statistice Moldova. Available at: http://statbank.statistica.md (accessed 10 January 2020).

##submission.howToCite##
LEVITSKAIA, Alla; IANIOGLO, Nadejda; CURAXINA, Svetlana. Цифрова стратегія маркетингу у винному туризмі: традиція проти інновацій. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 4, n. 3, p. 6-12, вер. 2020. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <http://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/105>. Дата доступу: 20 жов. 2020
Розділ
Статьи
переглянуто раз: