Використання соціальних мереж в аналізі комунікацій арабських країн

  • Vida Davidavičienė д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри бізнес-технологій та підприємництва Вільнюського технічного університету імені Гедимінаса (Вільнюс, Литва)
  • Fadwa Chalfoun магістр з менеджменту кафедри бізнес-технологій та підприємництва, Вільнюського технічного університету імені Гедимінаса (Вільнюс, Литва)

Анотація

Розвиток соціальних мереж змінює способи спілкування, співпраці, створення та споживання. Соціальні мережі стають фундаментальними та мають трансформаційний вплив на бізнес і компанії. Використання інструментів соціальної мережі та стимулювання інновацій у взаєминах із покупцем та потенційним клієнтом допомагає підвищити рівень спілкування та взаємодії. Метою даної статті є аналіз, виявлення та демонстрація всіх особливостей використання соціальних мереж в арабських країнах. Використовуються методи аналізу наукової літератури, аналізу крос-таблиць та порівняльного аналізу.


DOI: 10.15276/mdt.2.2.2018.1

##submission.howToCite##
DAVIDAVIČIENĖ, Vida; CHALFOUN, Fadwa. Використання соціальних мереж в аналізі комунікацій арабських країн. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 2, n. 2, p. 10-20, чер. 2018. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/33>. Дата доступу: 28 бер. 2024
Розділ
Статьи
переглянуто раз: