Діяльність ритейлерів та FMCG виробників у цифрову епоху

  • Alona Natorina канд. екон. наук, завідувач сектору навчальних закладів, відділ статистики і аналітики вищої освіти, ДНУ «Інститут освітньої аналітики» (Київ, Україна)

Анотація

Досліджено та проаналізовано діяльність ритейлерів і FMCG виробників в умовах цифрової епохи базуючись на ґрунтовних результатах досліджень. Ідентифіковано напрями дієвого впливу на поведінку споживачів та інтерпретовано ключові аспекти діяльності ритейлерів, що дозволяють максимально задовольнити споживчі уподобання та впливають на їх поведінку. Детерміновано пріоритезовані сфери діяльності FMCG виробників на ринку. З огляду на інтенсивну конкуренцію між ритейлерами і FMCG виробниками, сформульовано релевантні рекомендації щодо їх ефективного ринкового функціонування, а також проведення активної маркетингової політики та імплементації ефективних стратегічних рішень


DOI: 10.15276/mdt.2.2.2018.6

##submission.howToCite##
NATORINA, Alona. Діяльність ритейлерів та FMCG виробників у цифрову епоху. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 2, n. 2, p. 76-86, чер. 2018. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/38>. Дата доступу: 29 бер. 2024
Розділ
Статьи
переглянуто раз: