Оцінка впливу смаків та уподобань споживачів на рівень адаптації комунікативної складової комплексу маркетингу виноробних підприємств

  • Віра Миколаївна Фомішина д-р екон. наук, професор кафедри зовнішньоекономічної діяльності Херсонський національний технічний університет
  • Надія Євгенівна Федорова аспірант Херсонський національний технічний університет

Анотація

У статті проведено аналіз комп’ютерного анкетування споживачів тихих вин щодо таких аспектів: частота та мотиви споживання; вподобання стосовно видів вин, їх складу та країни походження; ступінь лояльності споживачів до торговельної марки; активність споживачів у використанні цифрових технологій при купівлі вина та отриманні інформації стосовно нього. Відповідно до отриманих даних споживачів сформовано два профілі споживача тихих вин. Незважаючи на деякі відмінності у характеристиках профілів, ключові аспекти, що повинні бути враховані в процесі побудови маркетингової комунікації між виробником і споживачем, є схожими. З огляду на це, визначено фактори, що впливають на рівень адаптації комунікативної складової комплексу маркетингу виноробних підприємств.


Ключові слова: комунікативна складова, маркетингові комунікації, комплекс маркетингу, профіль споживача, анкетування, тихі вина.


 DOI: 10.15276/mdt.2.4.2018.2



  1. Офіційний сайт Головного управління статистики у Херсонській області. URL: http://www.ks.ukrstat.gov.ua/demografichna-ta-sotsialnaya-politika/rinok-pratsi/1735-1-8-2-oplata-pratsi-ta-sotsialno-trudovi-vidnosini/4987-dinamika-serednomisyachnoji-nominalnoji-zarobitnoji-plati-za-vidami-ekonomichnoji-diyalnosti-u-2010-2013-rokakh.html. (дата звернення: 03.05.2018).

  2. Wine Market Council (2015) segments. URL: http://winemarketcouncil.com/wp-content/uploads/ 2017/10/2017_WMC_Wine_Consumer_Segmentation_Slide_Handbook2.pdf (дата звернення: 03.06.2018).

  3. Millennials coming of age. URL: http://www.goldmansachs.com/our-thinking/pages/millennials. (дата звернення: 03.06.2018).

  4. Соколова Н. Поколение Игрек // Профиль: електрон. версія журн. 2010. №34 (685). URL: http://www.profile.ru/arkhiv/item/58878-pokolenie-igrek-58878. (дата доступу 03.06.2018).

  5. Мармоза А.Т. Практикум з теорії статистики. К.: Ельга-Центр, 2003. 344с.

  6. 6. Могильчак Е.Л. Выборочный метод в эмпирическом социологическом исследовании: учебное пособие. Екатеринбург: Изд-во Урал. ун-та, 2015. 120 с.

  7. 7. Окландер, М.А. Проблеми формування маркетингової системи країни. Київ, 167 с.

  8. Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя : монографія / М.А. Окландер, Т.О. Окландер, О.І. Яшкіна [та ін.]; за ред. М.А. Окландера. Одеса, 2017. 292 с.

  9. Окландер М.А. Проблеми формування маркетингової системи країни. Київ: Наукова думка, 2002. 168 с.

  10. Окландер М.А. Макромаркетинг: маркетинг в секторі загального державного управління // Маркетинг в Україні. 2003. № 6 (22). С. 31–37.

##submission.howToCite##
ФОМІШИНА, Віра Миколаївна; ФЕДОРОВА, Надія Євгенівна. Оцінка впливу смаків та уподобань споживачів на рівень адаптації комунікативної складової комплексу маркетингу виноробних підприємств. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 2, n. 4, p. 29-43, гру. 2018. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/52>. Дата доступу: 19 кві. 2024
Розділ
Статьи
переглянуто раз: