Управління цифровим бізнесом у контексті економічного розвитку країни

  • Alona Natorina канд. екон. наук, начальник відділу статистики і аналітики вищої освіти ДНУ «Інститут освітньої аналітики» (Київ, Україна).

Анотація

Ідентифіковано ключову роль інформаційно-комунікаційних технологій у забезпеченні сталого економічного розвитку країни. Сформульовано і обґрунтовано доведено гіпотези про існування прямої залежності між індексом розвитку інформаційно-комунікаційних технологій країни, цифровою конкурентоспроможністю країни та індексом глобальної конкурентоспроможності країни. З огляду на здатність цифрового бізнесу здійснювати суттєвий вплив на економічний розвиток країни, запропоновано концептуальний базис управління цифровим бізнесом (на прикладі онлайн-ритейлу). Детерміновано специфіку взаємодії між учасниками цифрового бізнесу відповідно до фундаментальних принципів управління цифровим бізнесом, що припускають використання відповідного інструментарію та портфелю релевантних методів управління цифровим бізнесом.


Ключові слова: економічний розвиток країни, інформаційно-комунікаційні технології, цифрова конкурентоспроможність, цифровий бізнес, концептуальний базис управління цифровим бізнесом.


 DOI: 10.15276/mdt.2.4.2018.6


 


  1. Barefoot, K., Curtis D., Jolliff, W., Nicholson, J., & Omohundro, R. (2018). Defining and Measuring the Digital Economy. Bureau of Economic Analysis. Retrieved from: https://www.bea.gov/digital-economy/_pdf/defining-and-measuring-the-digital-economy.pdf.

  2. Bris, A., Cabolis, C., & Caballero, J. (2016). Structure and Drivers of Digital Competitiveness. IMD Center Research. Retrieved from: https://www.imd.org/wcc/world-competitiveness-center-publications/oct-2016-criterion.

  3. Cabolis, C. (2017). A new publication at the IMD World Competitiveness Center: The World Digital Competitiveness Ranking. IMD Center Research. Retrieved from: https://www.imd.org/wcc/world-competitiveness-center-publications/2017-com-may.

  4. Fenwick, N., Matzke, P., Mulpuru, S., Gill, M., Wang, Ch., Klehm, R. & Traikovich, K. (2015). The State of Digital Business To 2020 By 2020. Execs Expect To See The Majority Of Their Revenues Driven By Digital – Are You Ready? Retrieved from: https://www2.simplermedia.com/rs/706-YIA-261/images/StateofDigitalForresterReport-Dynatrace.pdf.

  5. IMD World Competitiveness Center (2018). imd.org Retrieved from: https://www.imd.org/

  6. International Telecommunication Union (ITU) (2018). itu.int Retrieved from: https://www.itu. int.

  7. McKinsey Center for Business Technology (2012). Perspectives on Digital Business. www.mckinsey.com Retrieved from: https://www.mckinsey.com/~/media/mckinsey/dotcom/client_ service/BTO/PDF/MCBT_Compendium_Perspectives_on_Digital_Business.ashx.

  8. Memorandum of understanding signed between Government of Ukraine and OECD (2014). rada.gov.ua Retrieved from: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/966_003.

  9. Spivrobitny’cztvo v ramkax Organizaciyi Ekonomichnogo spivrobitny’cztva ta rozvy’tku [Cooperation within the Organization for Economic Cooperation and Development] (2018). Permanent Mission of Ukraine to the UNESCO. unesco.mfa.gov.ua Retrieved from: https://unesco.mfa.gov.ua/ua/ about-ukraine/international-organizations/oesr.

  10. The Global Competitiveness Report 2017-2018 (2017). Global Competitiveness Index 2017-2018, World Economic Forum. reports.weforum.org Retrieved from: http://reports.weforum.org/global-competitiveness-index-2017-2018.

  11. The ICT Development Index (IDI): conceptual framework and methodology (2018). itu.int Retrieved from: https://www.itu.int/en/ITU-D/Statistics/Pages/publications/mis2017/methodology. aspx.

  12. The IMD World Digital Competitiveness Ranking 2018 (2018). IMD Center Research. www.imd.org Retrieved from: https://www.imd.org/wcc/world-competitiveness-center-rankings/ world-digital-competitiveness-rankings-2018.

  13. The World Economic Forum (2018). weforum.org Retrieved from: .https://www.weforum.org.

##submission.howToCite##
NATORINA, Alona. Управління цифровим бізнесом у контексті економічного розвитку країни. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 2, n. 4, p. 94-104, гру. 2018. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <http://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/56>. Дата доступу: 16 січ. 2019
Розділ
Статьи
переглянуто раз: