Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств

  • Світлана Богданівна Семенюк канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри промислового маркетингу Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
  • Володимир Андрійович Фалович д-р. екон. наук, доцент, завідувач кафедри промислового маркетингу Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя (Тернопіль, Україна)

Анотація

У статті розглянуто сучасні тенденції використання маркетингу, розкрито їх зміст, визначено завдання в сучасних умовах та проведено порівняння оutbound-marketing та іnbound-marketing за такими характеристиками: основна мета, інструменти, спосіб взаємодії з аудиторією, тип зв’язку між брендом і аудиторією, тактика просування бізнесу, затребуваність спеціалістів на ринку праці, канали просування бізнесу. Розроблено методику формування та моделювання  процесу іnbound-marketing, визначено ключові показники його ефективності.


Ключові слова: оutbound-marketing, іnbound-marketing, концепція маркетингу, брендинг, SEO-оптимізація сайту, SMM, блог компанії, чат-бот.


DOI: 10.15276/mdt.4.1.2020.5


  1. Halligan B. Inbound Methodology. A publication of Hubspot, 2019. 22 с.

  2. Lockwood M. State of inbound marketing. Annual report - A publication of Hubspot, 2013. 175 с.

  3. What Is Outbound Marketing? Блог компании WordStream. URL: https://www.wordstream.com/outbound-marketing (дата звернення: 10.01.2020).

  4. Выборный А. Что такое Inbound-маркетинг? Как работает входящий маркетинг? Блог компании TimeDigital CRM. URL: https://timedigitalcrm.com/blog/chto-takoe-inbound-marketing (дата звернення: 12.01.2020).

  5. Давыденко Е.А., Евневич М.А. Маркетинг в информационном обществе: учебное пособие. Москва: Креативная экономика, 2018. 168 c.

  6. Дяченко О.В., Стадніченко В.А. Особливості застосування концепції вхідного маркетингу на промисловому ринку. Актуальні проблеми економіки та управління. 2014. Вип. 8. URL: http://probl-economy.kpi.ua/pdf/2014-48.pdf (дата звернення: 12.01.2020).

  7. Маркетинг: учебник и практикум для СПО / под ред. Т.А. Лукичёвой, Н.Н. Молчанова. Москва: Издательство «Юрайт», 2018. 370 с.

  8. Скотт Д.М. Новые правила маркетинга и PR. Москва: Издательство «Юрайт», 2013. 352с.

  9. Тимофеев О. Входящий и исходящий маркетинг: что выбрать для продвижения бизнеса. Geniusmarketing. URL: https://geniusmarketing.me/lab/vxodyashhij-i-isxodyashhij-marketing (дата звернення: 12.01.2020).

  10. Траут Джек. Маркетинг XXI века: 8 новых правил войн за потребителя. URL: http://www.forbes.ru/mneniya-column/konkurentsiya/238817-marketing-xxi-veka-8-novyh-pravil-voin-za-potrebitelya (дата звернення: 22.01.2020).

  11. Халлиган Б., Шах Д. Маркетинг в Интернете. Как привлечь клиентов с помощью Google, социальных сетей и блогов. Диалектика, 2011. 256 с.

##submission.howToCite##
СЕМЕНЮК, Світлана Богданівна; ФАЛОВИЧ, Володимир Андрійович. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 4, n. 1, p. 61-72, бер. 2020. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <http://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/93>. Дата доступу: 31 тра. 2020
Розділ
Статьи
переглянуто раз: