TY - JOUR AU - Окландер, Михайло Анатолійович PY - 2020 TI - Маркетинг як економічна наука JF - МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ; Том 4 № 4 (2020): МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ KW - N2 - Обгрунтовано, що проблема збуту товарного виробництва вирішується шляхом появи маркетингу за рахунок створення ефективної системи ринкової взаємодії продавців і покупців. Виділено роль маркетингу в системі економічних наук та його об’єкт дослідження. Дано визначення маркетингу через його родові ознаки. Визначено чотири джерела походження маркетингу: меркантилізм, класична та неокласична політична економія, маржиналізм, інституціоналізм. Контсатовано, що в умовах діджиталізації економіки, Інтернет та інші цифрові канали змінюють форми і методи маркетингу. Відзначенно формування основ омніканального маркетингу. Окреслено напрями модернізації форм маркетингу. Ключові слова: маркетинг, економічна наука, меркантилізм, політична економія, маржиналізм, інституціоналізм, омніканальний маркетинг. DOI : 10.15276/ mdt . 4 . 4 .20 20 .4 UR - https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/120