TY - JOUR AU - Alaverdian, Liudmyla AU - Romanenko, Olesia PY - 2020/12/25 TI - Сучасні інструменти маркетингу та інтернет-технології в українському бізнесі при формуванні маркетингових стратегій JF - МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ; Том 4 № 4 (2020): МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ KW - N2 - Дослідження сучасних маркетингових стратегій, що використовуються бізнесом на українському ринку товарів та послуг, в умовах становлення процесу діджиталізації є актуальним питанням. В статті розкрито та узагальнено компоненти успішних маркетингових стратегій та інструментів сучасного маркетингу в Україні, які мають використовуватися бізнесом в умовах мінливого середовища та наявних ризиків із врахуванням концепції соціальної відповідальності. Застосовано якісний метод дослідження в соціальних інтернет-мережах, проведено поглиблене інтерв'ю, включаючи опитування 30 ключових інформаторів – представників малого та середнього підприємництва. Ключові слова: маркетингова стратегія, маркетингові інструменти, інтернет-технології, суб’єкти підприємництва, інтернет-маркетинг, маркетингові тренди. DOI: 10.15276/mdt. 4 .4.20 20 . 7 UR - https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/123