TY - JOUR AU - Кудіна, Алевтина Володимирівна PY - 2021 TI - Система бренд-менеджменту підприємств Fashion- індустрії JF - МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ; Том 5 № 1 (2021): МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ KW - N2 - У статті розглянуто поняття бренд-менеджменту у напрямах : наукових основ, корпоративного бренд-менеджменту та процесу управління брендом (брендингу). Розкрито сутність цих понять та їх основні відмінності. Наведено рекомендації щодо впровадження бренд-менеджменту на підприємствах, які функціонують у сфері fashi on . Розроблено типові структури відділу бренд-менеджменту для підприємств легкої промисловості, виходячи зі специфіки бізнесу та необхідності застосування конкретних маркетингових інструментів в компаніях даного роду діяльності.   Ключові слова : бренд-менеджмент, управління брендом, брендинг , підприємств a , fashion -індустрія . DOI : 10.15276/ mdt . 5 . 1 . 20 21 . 7 1. Управление брендом. Записки маркетолога: веб-сайт. URL: http://www.marketch.ru/marketing_dictionary/marketing_terms_u/brand_management/ (дата звернення: 11.02.2021). 2. Brand management. Wikipedia: The Free Encyclopedia: веб-сайт. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Brand_management#cite_note-shamoon2011-2 (дата звернення: 11.02.2021). 3. Панкрухин А.П. Бренды и брендинг. Практический маркетинг. 2011. № 4(170). С. 4-15. 4. Пономарёва Е.А. Бренд-менеджмент. Учебник и практикум для академического бакалавриата. Москва: Юрайт, 2017. 341 c. 5. Bilal Mustafa Khan. Corporate brand management: past, present and future. Pranjana: The Journal of Management Awareness. 2009. Vol. 12. № 1. P. 21-39. URL:https://www.researchgate.net/publication/321251189_CORPORATE_BRAND_MANAGEMENT_PAST_PRESENT_AND_FUTURE (дата звернення: 10.02.2021). 6. Иванов А.А. Брендинг: учебное пособие. Комсомольск-на-Амуре: ФГБОУ ВПО «КнАГТУ». 2013. 74 с. 7. Секстон Д. Университет Трампа.Брендинг 101. Минск: «Попурри», 2010. 336 с. 8. Графический дизайнер и UI/UX-дизайнер: как они связаны и чем отличаются. Hillel. Компьютерная школа. URL: https://blog.ithillel.ua/articles/graficheskiy-dizayner-i-ui-ux-dizayner-kak-oni-svyazany-i-chem-otlichayutsy (дата звернення: 14.02.2021). 9. Как аналитики прогнозируют перемены в моде. Look at me: веб-сайт. URL: http://www.lookatme.ru/mag/live/industry-research/218329-big-data-fashion (дата звернення: 14.02.2021). О’Ші Ковадонга. Феномен Zara. Історія генія, який заснував Inditex / пер. з англ. Л. Малець. Київ: Форс Україна, 2019. 216 с. 10. 11. Oklander M.A., Oklander Т.О. Evolution of the marketing theory: genesis, conception, periodization. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2016. № 4. С. 92–105. URL: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/journals/2016/4/92-105 (дата звернення: 18.10.2017). 12. Oklander M.A., Oklander T.O. Segmentation and communication in digital marketing. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2017. № 3. С. 69–78. doi: http://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-07. 13. Окландер М.А., Окландер Т.О., Яшкіна О.І. Тенденції маркетингових досліджень: онлайн панелі та онлайн спільности. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2018. № 1. С. 118–129. doi: http://doi.org/10.21272/mmi.2018.1-08 UR - https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/132