%A Lingling, Wu %A Fuli, Chen %D 2021 %T Роль штучного інтелекту в побудові брендів китайських ЗВО на основі інтегрованих маркетингових комунікацій %K %X По мірі загострення конкуренції серед закладів вищої освіти , створення брендів поступово стає важливим засобом для формування їх іміджу та підвищення конкурентоспроможності. Для ЗВО значення інтегрованих маркетингових комунікацій полягає в інтеграції контенту комунікації , іміджу бренду, каналу комунікації та процесу комунікації. В даний час вплив традиційних каналів комунікації зменшується, вплив певних засобів масової інформації обмежений, а негативна інформація погано контролюється. За таких обставин технологія ШІ може забезпечити технічну підтримку інтегрованих маркетингових комунікацій бренду ЗВО . За кон тент ом спілкування в основному застосовуються VR / AR , БЛА, інтерактивні ігри та чат-бот. З каналів зв'язку використовуються: техніка отримання даних для досягнення диференційованої комунікації та техніка аналізу великих даних для інтеграції інформаційних каналів інформації про імідж бренду. Для моніторингу негативної інформації використовується технологія обробки природної мови , яка може забезпечити високоефективн е , повн е охоплення та цілодобовий моніторинг негативної інформації. Ключові слова: штучний інтелект; заклади вищої освіти; побудова бренду; інтегровані маркетингові комунікації DOI: 10.15276/mdt.5.2.2021.1 Ministry of Education of the People's Republic of China. National list of higher education institutions. http://www.moe.gov.cn/jyb_xxgk/s5743/s5744/202007/t20200709_470937.html. Date of publication: 9 July 2020. Accessed May 26, 2021. Rosen, Deborah E, etc. (1998). College Choice in a Brand Elimination Framework: The Administrator's Perspective. Marketing for Higher Education, 8(4):61-81. Shi, P.H. & Lu, M.M.. (2021). Research on the construction of "double first-class" in universities from the perspective of brand gene theory. Guizhou Social Science (02), 110-116. doi:10.13713/j.cnki.cssci.2021.02.014. Sevier, Robert A(2001). Brand as Relevance Journal of Marketing for Higher Education, 10(3): 77-96. Zhou Guangli. (2017). From homotypic competition to dislocation competition - A study on brand formation mechanism of universities. China Higher Education Research (10), 4-12. doi:10.16298/j.cnki.1004-3667.2017.10.02. Ding Feng. (2011). The path selection and communication strategy of brand image building in higher education. News Lovers (14), 150-151. doi:10.16017/j.cnki.xwahz.2011.14.028. Wu Xiangzhi. (2011). Image building and three-dimensional communication in higher education: The case of Wenzhou University. News World (09), 252-253. doi:CNKI:SUN:PXWS.0.2011-09-138. Jing Chaoping. (2019). Analysis of brand image shaping strategy of higher education institutions - taking the official WeChat public number of Hunan University of Science and Technology as an example. Communication Power Research (34), 226+228. doi:CNKI:SUN:CBLY.0.2019-34-190. Ruo Dong. (2020).2020 Smart Marketing Innovation Rankings. Internet Week (18), 20-22. doi:CNKI:SUN:HLZK.0.2020-18-008. Zhan Lingqi. (2021). New forms and concepts of advertising communication driven by media technology. Youth Journalist (08), 11-14. doi:10.15997/j.cnki.qnjz.2021.08.007. Ding, J. J.. (2018). Smart marketing, a new species? China Advertising (11), 77-79. doi:CNKI:SUN:GGGG.0.2018-11-026. Liao, B.Y. & Yao, J.M.. (2020). Hot spots, evolution and outlook of intelligent marketing communication research in China - A visual analysis based on CiteSpace. Journal of Advertising (Theoretical Edition) (06), 75-84. doi:CNKI:SUN:GGDL.0.2020-06-011. Wang, X. H. & Jin, Y. Y.. (2020). Government public opinion response to public emergencies based on artificial intelligence technology. New Media Research (15), 56-59. doi:10.16604/j.cnki.issn2096-0360.2020.15.017. D. E. Schultz(1992)."Integrated marketing communications," J. Promot. Manag. vol. 1, no. 1, pp. 99 -104, doi: 10.1300/J057v01n01_07. %U https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/135 %J МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ %0 Journal Article %P 7-13%V 5 %N 2 %@ 2523-434X %8 2021-06-30