TY - JOUR AU - Chaikovska, Maryna AU - Shkeda, Oleksandr PY - 2021 TI - Реінжиніринг комунікацій бренду зі споживачем через інтеграцію поп-культурних інструментів маркетингу впливу у традиційні маркетингові компоненти JF - МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ; Том 5 № 3 (2021): МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ KW - N2 - Стаття присвячена процесам трансформації маркетингових комунікацій в умовах інформатизації та діджіталізаціі суспільства. Розглянуто проблему перенасичення інформаційних платформ контентом. В якості вирішення запропоновано використовувати інструменти маркетингу впливу з інтегрованими проявами поп-культури. Виявлено інформаційні передумови використання даного підходу. Описана трансформація компонентів маркетингу-mix, а також наведені приклади і розібрані кейси використання пропонованого методу вирішення існуючої проблеми для кожного з компонентів. Сформульовано принципи інтеграції поп-культурних інструментів маркетингу впливу для кожного з компонентів маркетингу-mix. Обумовлена релевантність реінжинірингу комунікацій бренду зі споживачем шляхом інтеграції поп-культурних інструментів маркетингу впливу в компоненти традиційного маркетингу. Ключові слова: управління маркетингом, інтегровані маркетингові комунікації, побудова бренду, реінжиніринг, маркетинг впливу, 4P, 7P, інформатизація, діджиталізація, поп-культура DOI: 10.15276/mdt. 5 .32.20 21 . 6 Selivanova D.I. (2020) Sovremennaya massovaya kul'tura i ee vliyanie na cheloveka [Modern mass culture and its influence on man]. Questions of science and education, vol. 1, no. 85, pp. 99-103.Petrov I.F. (2019) Smysl massovoy kul'tury [The meaning of mass culture]. The science, vol. 7, no. 32, pp. 194-200. Drabchuk Y.P. (2013) Pop-kuljtura i jiji vplyv na ljudsjku svidomistj [Pop culture and its impact on human consciousness]. Bulletin of the Mariupol State University, vol. 6, no. 8, pp. 33-38. JD Tjaden, C. Schwemmer, M. Khadjavi (2018) Ride with me – Ethnic discrimination, social markets, and the sharing economy. European Sociological Review, vol. 34, no. 4, pp. 418-432. D. Fischer-Preßler, C. Schwemmer, K. Fischbach (2019) Collective sense-making in times of crisis: Connecting terror management theory with Twitter user reactions to the Berlin terrorist attack. Computers in Human Behavior, vol. 100, 138-151. D. Carter (2016) Hustle and Brand: The Sociotechnical Shaping of Influence. Social Media + Society, vol. 2, no. 3, pp. 1-12. S. Bishop (2021) Influencer Management Tools: Algorithmic Cultures, Brand Safety, and Bias. Social Media + Society, vol. 7, no. 1, pp. 1-13. Tulchinsky G.L. (2006) Marketing i massovaya kul'tura [Marketing and popular culture]. Bulletin of culture and arts, vol. 2, no. 10, pp. 54-66. Gritsyuk Y.S. (2020) Osobennosti prodvizheniya innovatsionnogo produkta: inflyuensery kak vazhneyshiy kanal kommunikatsiy [Features of promoting an innovative product: influencers as the most important communication channel]. StudNet, vol. 3, no. 9, pp. 1094-1100. Popova O.I., Timokhina G.S., Nesterova Z.V. (2017) Vliyanie kul'turnykh fenomenov globalizatsii na povedenie sotsial'no-ekonomicheskikh sub"ektov mirovykh rynkov [The influence of cultural phenomena of globalization on the behavior of socio-economic subjects of world markets]. Proceedings of higher educational institutions. Sociology. Economy. Politics, vol. 4, pp. 55-60. Culture. Cambridge dictionary. URL: https://dictionary.cambridge.org (date of application: 09/26/2021). Ergonomics of human-system interaction. ISO. URL: https://www.iso.org (date of application: 09/26/2021). Chaikovska M.P., Shkeda O.O. (2021) The role of the pop-cultural phenomenon in the management of the reflexive tools of modern influencer marketing strategies in the context of digitalization. Innovation economic development institutional and organizational dimension. Comrat: Minutes, pp. 156-176. Competitive Analysis, Marketing Mix and Traffic. Alexa. URL: https://www.alexa.com (date of application: 09/26/2021). UR - https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/149