%A Савельєв, Микита Сергійович %D 2021 %T Стратегії вибору інструментів інтернет-маркетингу в залежності від бізнес-моделей підприємства %K %X Проведено маркетингове дослідження представників підприємств щодо бізнес-моделей, за якими вони здійснюють підприємницьку діяльність та інструментів Інтернет-маркетингу. Класифіковано інструменти інтернет-маркетингу за моделлю « 6 P ». Визначено мету бізнес-моделей за моделлю «6 P ». Окреслено напрямки оптимізації використання інструментів інтернет-маркетингу. За резкльтатами проведеного маркетингового дослідження запропоновано стратегії використання інструментів інтернет-маркетингу у діяльності підприємств у мережі Інтернет . Ключові слова: інтернет-маркетинг, інструменти інтернет-маркетингу, бізнес-моделі в мережі Інтернет, стратегії інтернет-маркетингу. DOI : 10.15276/ mdt . 5 . 4 .20 21 . 7 Пилипчук В.П. Соціальні мережі в процесі просування послуг підприємства. Науковий вісник Мукачівського державного університету. 2018. №. 2 (10). С. 60–65. Ілляшенко С.М., Іванова Т.Є. Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний огляд. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2015. № 3. С. 20–32. Мозгова Г.В. Інструменти інтернет-маркетингу та їх переваги для сучасних українських підприємств . Ефективна економіка № 10, 2013. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2429 (дата звернення: 25.06.2021). Oklander M.A., Oklander T.O., Yashkina, O.I. (2018) Marketing research trends: online panels and online communities. Marketing and Management of Innovations , no. 1, pp.118–129. M. Rappa. Business models on the web. URL: http://digitalenterprise.org/models/models.html (дата звернення: 2.06.2021). What is Digital Marketing and Digital Marketing Strategy? URL: https://www.equinetacademy.com/ what-is-digital-marketing/ (дата звернення: 25.06.2021). 42 Digital Marketing Trends You Can’t Ignore in 2021. URL: https://inlnk.ru/WMV53 (дата звернення: 25.06.2021). 8. Окландер, М.А. Проблеми формування маркетингової системи країни. Київ, 167 с. Яшкіна О.І., Савельєв М. С.. Стратегії вибору інструментів інтернет-маркетингу в залежності від бізнес-моделей підприємств. Маркетинг і цифрові технології, Т. 5, №. 2, С. 75-83, Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя : монографія / М.А. Окландер, Т.О. Окландер, О.І. Яшкіна [та ін.]; за ред. М.А. Окландера. Одеса, 2017. 292 с. %U https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/159 %J МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ %0 Journal Article %P 88-102%V 5 %N 4 %@ 2523-434X %8 2021-12-19