%A Chaikovska, Maryna %A Shkeda, Oleksandr %D 2022 %T Аналіз цифрових показників конвергенції поведінкових та інформаційних тенденцій управління в межах соцієтальної концепції маркетингу впливу %K %X Стаття присвячена аналізу особливостей, факторів та показників поведінкових та інформаційних тенденцій управління в межах соцієтальної концепції маркетингу впливу в умовах діджиталізаціі суспільства. Розглянуто проблему методологічного обґрунтування адаптаційного вибору інструментів впливу та ідентифікаторів настроїв споживачів з точки зору глобалізації. Доведено, що оскільки сучасні концепції управління маркетингом базуються на соцієтальних принципах, маркетинг впливу повинен існувати в риториці соціальних та етичних інтересів суспільства. Виявлено, що індикатором цих інтересів можуть бути соціальні події, що відображають реальні соціальні цінності. Проаналізовано одну з таких подій, яка була проведена на платформі Reddit як соціальний експеримент під назвою «r/place». Аналіз експерименту дозволив виявити поведінкові та інформаційні тенденції, які можна використовувати для побудови маркетингової стратегії впливу в контексті соцієтальної концепції управління маркетингом. На основі поведінкових факторів побудовано модель впливу бренду на суспільство та соцієтальну систему в цілому, визначено інформаційні об’єкти з потенціалом інфлюенсерів. Розглянуто детальну хронологію експериментів у 2017 та 2022 роках. Обумовлено перспективи використана моделі для побудови інтегрованої системи маркетингових комунікацій та практичне значення для розробки стратегій маркетингу впливу. Ключові слова: маркетинговий менеджмент, концепція соцієтального маркетингу, маркетинг впливу, поп-культура, поведінкова економіка, маркетингова стратегія. DOI: 10.15276/mdt.6. 2 .202 2 .6 Chaikovska M.P. (2021). Conceptual and methodological principles of management of marketing IT-projects in digitally transforming environment: monograph. Odesa, 2021. 370 p. Kotler P., Armstrong G. (2017) Principles of Marketing, Global Edition. Pearson, 2017. 736 p. Analysis of technological innovations in digital marketing(2018) / M. Oklander, T. Oklander, O. Yashkina, I. Pedko, М. Chaikovska. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2018. 5/3 (95).  C. 80-91.  Bezugla L., Kuvaeva T. (2021) Formuvannia sotsialno-etychnoho marketynhu v diialnosti orhanizatsii. Naukovyi visnyk IFNTUNH. 2021. No. 2(24). Pp. 69-77. Zaitseva O., Yemets N. (2013) Realizatsiia pryntsypiv samoorhanizatsii V kontseptsii sotsialnoetychnoho marketynhu. Biznes-navihator. 2013. No. 2(31). Pp. 102-106. Etzkowitz H. (2008) The Triple Helix. London, 2008. 180 p. Sadchenko O.V., Robul I.V. (2020). Economic and environmental marketing space of the economics of experience. Economic Innovations, vol. 22, no. 1(74). P. 129-139. Teoretyko-metodychni osnovy upravlinnia sotsiietalnymy systemamy v umovakh innovatsiinoekolohichnoho rozvytku: marketynhovi aspekty : monograph / Sadchenko, O. and others ; edited by Sadchenko, O., Robul, Y. Odesa : Odessa I.I.Mechnikov National University, 2020. 92 p. Chaikovskaya M., Shkeda A. (2022) Convergence of user experience and marketing communications management under reflexive digital transformations. Science, education, culture: zb. articles of international sci.-pract. conf. Volume 1. Komrat: KSU, 2022. S. 183-187. Chaikovska M.P., Shkeda O.O. (2021). Reengineering brand-communication with the consumer by integrating pop-cultural influencer marketing tools into traditional marketing components. Marketing and digital technologies, vol 5, no. 3. P. 63-71. Chaikovska M., Shkedа O. (2021) The role of the pop-cultural phenomenon in the management of the reflexive tools of modern influencer marketing strategies in the context of digitalization. Innovation economic development: institutional and organizational dimension : International collective Monograph / edited by Levitskaia, A. Comrat, 2021. Pp. 156-176. Gabora L. (2013) An evolutionary framework for cultural change: Selectionism versus communal exchange. Physics of Life Reviews. 2013. No. 10(2). Pp. 117-145. Bradie M., Bouzat J. (2016) Patterns and Processes in Cultural Evolution. Evolutionary Biology. 2016. No. 43. Pp 516-530. Long A., Sedley D. (1987) The Hellenistic Philosophers: Translations of the Principal Sources with Philosophical Commentary. Cambridge: Cambridge University Press.1987. No. 1. Pp. 366–67. Reddit URL: https://www.redditinc.com/ (accessed 05 April 2022). The Day Redditors Broke the Internetю. Again URL: https://www.redditinc.com/blog/the-day-redditors-broke-the-internet-again (accessed 05 April 2022). Robul Y. (2020) Teoretychni osnovy funktsionuvannia ta rozvytku marketynhovykh system u tsyfrovomu marketynhu : monograph. Dnipro : Zhurfond, 2020. 315 p. Thomas G. (2006) Building the buzz in the hive mind. Journal of Consumer Behaviour. 2006. No. 4(1). Pp. 64-72. Garrett J. (2010) The Elements of User Experience: User-Centered Design for the Web. New Jersey, 2010. P. 192. Shkeda O. (2021)UX-oriented marketing communications. Marketing of innovations. Innovations in marketing : Materials of the International Scientific Internet Conference. Bielsko-Biala, December 2021. Pp. 167-170. Litherland K., Mørch A. (2021) Instruction vs. emergence on r/place: Understanding the growth and control of evolving artifacts in mass collaboration. Computers in Human Behavior. 2021. No. 122. Pp. 1-14. %U https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/201 %J МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ %0 Journal Article %P 73-85%V 6 %N 2 %@ 2523-434X %8 2022-06-18