TY - JOUR AU - Фомішина, Віра Миколаївна AU - Федорова, Надія Євгенівна PY - 2018 TI - Оцінка впливу смаків та уподобань споживачів на рівень адаптації комунікативної складової комплексу маркетингу виноробних підприємств JF - МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ; Том 2 № 4 (2018): МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ KW - N2 - У статті проведено аналіз комп’ютерного анкетування споживачів тихих вин щодо таких аспектів: частота та мотиви споживання; вподобання стосовно видів вин, їх складу та країни походження; ступінь лояльності споживачів до торговельної марки; активність споживачів у використанні цифрових технологій при купівлі вина та отриманні інформації стосовно нього. Відповідно до отриманих даних споживачів сформовано два профілі споживача тихих вин. Незважаючи на деякі відмінності у характеристиках профілів, ключові аспекти, що повинні бути враховані в процесі побудови маркетингової комунікації між виробником і споживачем, є схожими. З огляду на це, визначено фактори, що впливають на рівень адаптації комунікативної складової комплексу маркетингу виноробних підприємств. Ключові слова: комунікативна складова, маркетингові комунікації, комплекс маркетингу, профіль споживача, анкетування, тихі вина.   DOI : 10.15276/ mdt .2.4.2018. 2 Офіційний сайт Головного управління статистики у Херсонській області. URL: http://www.ks.ukrstat.gov.ua/demografichna-ta-sotsialnaya-politika/rinok-pratsi/1735-1-8-2-oplata-pratsi-ta-sotsialno-trudovi-vidnosini/4987-dinamika-serednomisyachnoji-nominalnoji-zarobitnoji-plati-za-vidami-ekonomichnoji-diyalnosti-u-2010-2013-rokakh.html . (дата звернення: 03.05.2018). Wine Market Council (2015) segments. URL: http://winemarketcouncil.com/wp-content/uploads/ 2017/10/2017_WMC_Wine_Consumer_Segmentation_Slide_Handbook2.pdf (дата звернення: 03.06.2018). Millennials coming of age. URL: http://www.goldmansachs.com/our-thinking/pages/millennials . (дата звернення: 03.06.2018). Соколова Н. Поколение Игрек // Профиль: електрон. версія журн. 2010. №34 (685). URL: http://www.profile.ru/arkhiv/item/58878-pokolenie-igrek-58878 . (дата доступу 03.06.2018). Мармоза А.Т. Практикум з теорії статистики. К.: Ельга-Центр, 2003. 344с. 6. Могильчак Е.Л. Выборочный метод в эмпирическом социологическом исследовании: учебное пособие. Екатеринбург: Изд-во Урал. ун-та, 2015. 120 с. 7. Окландер, М.А. Проблеми формування маркетингової системи країни. Київ, 167 с. Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя : монографія / М.А. Окландер, Т.О. Окландер, О.І. Яшкіна [та ін.]; за ред. М.А. Окландера. Одеса, 2017. 292 с. Окландер М.А. Проблеми формування маркетингової системи країни. Київ: Наукова думка, 2002. 168 с. Окландер М.А. Макромаркетинг: маркетинг в секторі загального державного управління // Маркетинг в Україні. 2003. № 6 (22). С. 31–37. UR - https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/52