TY - JOUR AU - Яшкіна, Оксана Іванівна AU - Сіньковська, Вікторія Миколаївна PY - 2020/03/30 TI - Автоматизація управління відносинами промислових підприємств з використанням CRM-систем на базі платформи «1С підприємство» JF - МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ; Том 4 № 1 (2020): МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ KW - N2 - У статті розглянуто основні характеристики В2В-клієнтів, які обумовлюють особливості відносин із ними. Також проаналізовано та наведено основні переваги автоматизації стосунків із В2В-клієнтами. Здійснено розробку рекомендацій стосовно створення та налаштування С RM -систем на базі програми «1С Підприємство». Також запропонована система категоризації В2В-клієнтів за критерієм «стадія відносин з клієнтом», яка полягає в основі розробки. В статті детально описані переваги від використання запропонованої розробки для основних складових підприємства, з урахуванням економічних та комунікативних цілей: продажі, маркетинг та сервіс. Ключові слова: управління, CRM-система, лояльність, відносини, автоматизація DOI : 10.15276/ mdt . 4 . 1 .20 20 .4 Пейн Э. Руководство по СRM: Путь к совершенствованию менеджмента клиентов. Москва, 2007. 48 с. Стоун М., Мэчтигер Л., Вудкок Н. Маркетинг, ориентированный на потребителя: Использование CRM технологий для привлечения покупателей. Москва, 2003. 132 с. Ли К. Создание клиентской базы: пошаговое руководство по превращению контактов в деньги. Москва, 2006. 112 с. Карл Сьюэлл, Пол Браун. Клиенты на всю жизнь. Киев, 2011. 224 с. Молино П. Технологии CRM. Москва, 2004. 58 с. Ньюэлл Ф. Почему не работают системы управления отношениями с клиентами (CRM): Как добиться успеха, позволив клиентам управлять отношениями с вашей компанией. Киев, 2004. 114 с. Празян Е.М. Маркетинговый подход к поддержанию долгосрочных отношений с потребителями. Вестник Волгоградского государственного университета. 2011. Серия 3, № 2(19). С 137‒142. Васин Ю.В., Лаврентьев Л.Г., Самсонов А.В. Эффективные программы лояльности. Как привлечь и удержать клиентов. Москва, 2005. 59 с. Романова М.В. Управление отношениями с клиентами посредством информационных технологий. Москва, 2005. С. 65‒71. Свиридова Е.М. Анализ мирового рынка CRM-систем, перспективы его развития, тренды на российском рынке. Вестник АГТУ . Серия Экономика . 2017. №3.   UR - https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/92