Реклама в маркетинговій комунікаційній діяльності підприємств в Інтернет
Анотація
Комунікаційна діяльність підприємств стає пріоритетним напрямом розвитку маркетингу в умовах впровадження інтернет-технологій. Розвиток, повсякденне і всебічне поширення Інтернет-технологій вносять зміни технологічного і змістовного характеру в усі сфери управління діяльністю підприємств. Тому актуально розглянути вплив застосування інтернет технологій на рекламу. Рекламування продукції підприємств в інтернет-середовищі носить особливості, що є насущним предметом глибокого і всебічного дослідження, яким займаються науковці і практики Україні, Європи, Японії, США. Дослідження вітчизняного і зарубіжного досвіду, узагальнюючи, є значним і актуальним.
Ключові слова: маркетингові комунікації, реклама, контекстна реклама, інтернет-реклама, мобільний пристрій, інтернет-технології.
DOI: 10.15276/mdt.4.2.2020.7
- Statista. Available at: https://www.statista.com/statistics/379046/worldwide-retail-e-commerce-sales (accessed 21 April 2020).
- Kotler F. (2018) Marketing 4.0. View traditional to digital. Kyiv: Vidavnitstvo Kraina mriy.
- Oklander, M.A., Oklander, T.O., & Yashkina, O.I. (2017). Tsyfrovyi marketynh – model marketynhu ХХІ storichchia [Digital Marketing – The Marketing Model of the 21st Century]. Oklander, M.A. (Ed.). Odesa. [in Ukrainian]
- 4. Oklander, Oklander T., Yashkina O., Pedko I., Chaikovska M. (2018) Analysis of technological innovations in digital marketing. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, no. 5/3 (95), pp. 80–91.
- Oklander, M.A., & Romanenko, O.O. (2015). Spetsyfichni vidminnosti tsyfrovoho marketynhu vid Internet-marketynhu. [Specific differences between digital marketing from Internet marketing]. Ekonomichnyi visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu Ukrainy «Kyivskyi politekhnichnyi instytut» [Zbirnyk naukovykh prats - Economic Herald of the National Technical University of Ukraine "Kyiv Polytechnic Institute". Collection of scientific works], no. 12, pp. 362–371. (in Ukrainian)
- Shafaliuk, O.K. (2017). Metodolohichni problemy i mozhlyvosti rozvytku Internet-marketynhu [Methodological problems and possibilities of development of Internet marketing]. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii [Marketing and digital technology], no. 1, pp. 55-73. (in Ukrainian)
- 7. Natorina, A.O. (2019) Tranzytyvna biznes-model tsyfrovoho biznesu: sutnist ta mekhanizm rekonfihuruvannia [Transitive business model of digital business: the nature and mechanism of reconfiguration]. Visnyk ahrarnoi nauky Prychornomoria [Ukrainian Black Sea region agrarian science], vol. 3 (103), pp. 36– Available at: https://visnyk.mnau.edu.ua/statti/2019/n103/ n103v3r2019natorina.pdf (in Ukrainian) (accessed 10 May 2020).
- Pylypchuk V.P. (2018) Socialjni merezhi v procesi prosuvannja poslugh pidpryjemstva [Social networks in the process of promoting enterprise services]. Scientific Bulletin of Mukachevo State University, vol. 2, no. 10, pp. 60–65.
- 9. Vox recode: Available at: https://www.recode.net/2018/3/26/17163852/online-internet-advertisers-outspend-tv-ads-advertisers-social-video-mobile-40-billion-2018 (accessed 21 April 2020).
- Digital Marketing Trends in 2020. URL: https://www.business2community.com/ infographics/digital-marketing-trends-in-2020-infographic-02283628 (accessed 21 April 2020).
- Gartner Special Reports. URL: http://www.gartner.com/technology/research/digital-business/ (accessed 21 April 2020).
- The digital-report-2019. URL: https://wearesocial.com/global-digital-report-2019 (accessed 12 May 2020).
- Digital Marketing by the Numbers: Stats, Demographics & Fun Facts. URL: https://www.omnicoreagency.com/digital-marketing-statistics/ (accessed (25 April 2020).
14. Pometun, A.G. (2017). Marketing po lyubvi. 70 sposobov zapoluchit serdce klienta navsegda [Love marketing. 70 ways to get a customer's heart forever]. Moskow: Eksmo. (in Russian)
-
pdf-7 (English)
скачано раз