Цифрова стратегія маркетингу у винному туризмі: традиція проти інновацій
Анотація
Інструменти та технології традиційного маркетингу не можуть забезпечити ефективне функціонування компаній у сфері туризму та послуг. У зв'язку з цим використання цифрових маркетингових технологій стає необхідною умовою успішної туристичної діяльності. Результати дослідження підтверджують, що використання підходу до цифрової маркетингової стратегії в молдавських виноробних заводах знаходиться на початковому етапі, тоді як глобальні тенденції доводять ефективність їх застосування у розвитку конкурентних переваг винного туризму. У цій статті автори вважають важливим і актуальним розвивати потенціал в Республіці Молдова через впровадження стратегії цифрового маркетингу в діяльності з просування винного туризму.
Ключові слова: винний туризм, цифрова стратегія, мобільний маркетинг.
DOI: 10.15276/mdt.4.3.2020.1
- Charters, S., Ali-Knight, J. (2001) Who is the wine tourist? Tourism Management, no. 23, pp. 311–319.
- Colombini D. (2013) Italian wine tourism and the web: A necessary wedding. Wine Economics and Policy, vol. 2, issue 2, pp. 111–113.
- Natalia Andrade Viana. (2016). Digital wine marketing: Social media marketing for the wine industry. BIO Web of Conferences 7.
- Oklander M.A. (ed.). (2017) Digital marketing – the 21st century marketing model: monograph. Odessa: Astroprint.
- Getz, D. (2000) Explore wine tourism: Management, development and destinations. New York, NY: Cognizant Communication Cooperation.
- Kostin K.B. (2014) Internet Marketing as a Modern Means of Successful Development of Tourism Business Companies. Bulletin of St. Petersburg State University of Economics, no. 3 (87), pp. 35-42.
- Levitskaia A. (2019) Slovak Foreign Policy Association Published within the EU-funded project Gagauzian Modernization Convention.
- Levitskaia A., Ianioglo N. (2018) Digital marketing technologies as an effective tool for promotion of tourism in the Republic of Moldova. Marketing and digital technologies, vol. 2, no. 3.
- Levitskaia A., Chaikovska M. (2020) Modern Approaches to Managing Mobile Marketing IT projects. Marketing and Digital Technologies, vol. 4, no. 1, pp. 88–97.
- Levitskaia А. (2019) Development of the potential of viticulture and wine tourism in ATU Gagauzia. Economic Bulletin of the University, issue 41.
- OECD. (2012) FOOD AND Tourism Experience. The OECD Korea workshop, OECD studies on Tourism.
- Pelet J., Barton M., Chapuis C. (2018) Towards the Implementation of Digital through Wifi and IoT in Wine Tourism: Perspectives from Professionals of Wine and Tourism. Management and Marketing of Wine Tourism Business, pp. 207–236.
- Szolnoki, G., Taits, D., Nagel, M. and Fortunato, A. (2014) Using Social Media in the Wine Business – An Exploratory Study from Germany. International Journal of Wine Business Research, no.26 (2), pp. 3–19.
- Vinovations. Available at: https://vinovations.us/moldova (accessed 10 January 2020).
- Banca de date statistice Moldova. Available at: http://statbank.statistica.md (accessed 10 January 2020).
-
pdf_file1 (English)
скачано раз