Маркетингові передумови виходу підприємства на міжнародний ринок інформаційних технологій
Анотація
Обґрунтовано, що для успішного виходу на світовий ринок інформаційному підприємству необхідно вирішити ряд важливих питань: визначити бажаний і найбільш привабливий сегмент ринку, який відповідає матеріальним можливостям підприємства; ризики; вибрати час виходу на ринок; оцінити масштаби виходу на ринок; обґрунтувати шлях (форму) виходу на міжнародний ринок. Рекомендовано будувати майбутню стратегію роботи інформаційного підприємства на міжнародному ринку з використанням концепції трьох горизонтів: перший горизонт відображає роботу підприємства щодо подальшого вдосконалення існуючого інформаційного продукту; другий горизонт відображає роботу підприємства з пошуку нових джерел прибутку; третій горизонт відображає можливості підприємства, враховуючи наявність необхідної кількості матеріальних та інтелектуальних ресурсів, виходу на міжнародні ринки з прогресивним інформаційним продуктом, розробленим на базі блокчейн.
Ключові слова: інформаційні технології, міжнародний ринок, маркетингові стратегії, горизонти розвитку, ризики
DOI: 10.15276/mdt.4.3.2020.2
- Tyutyunnikova S.V., Kot O.V., Levin R.V. (2010) Teoretichni osnovi formuvannya marketingovoyi strategiyi vitchiznyanih pidpriemstv u razi vihodu na zovnishniy rinok [Theoretical bases of formation of marketing strategy of domestic enterprises in case of entering the foreign market]. Economic strategy and prospects of trade and services development, no. 2., pp. 393‒399.
- Spivakovska T.V. (2013) Formuvannya mizhnarodnoyi marketingovoyi strategiyi [Formation of international marketing strategy]. Effective economy, no 2. Available at: http://www.economy. nayka.com.ua/?Op=1&z=1845 (accessed 10 January 2020).
- Ivashkiv I. (2013) Analiz osnovnih etapiv z priynyattya rishen po vihodu organizatsiyi na zovnishni rinki [Analysis of the main stages of decision-making on the organizations entry into foreign markets]. Galician Economic Bulletin, no. 4 (43), pp. 222‒228.
- Semenchuk T.B., Poberezhna L.V. Etapi vihodu pidpriemstva na mizhnarodni rinki v umovah globalizatsiyi svitovogo gospodarstva [Stages of enterprise entry into international markets in the context of globalization of the world economy]. Water transport, no. 3, pp. 153‒157.
- Mushtay V.A. (2013) Obgruntuvannya marketingovih mozhlivostey pidpriemstva ta analiz rizikiv yogo diyalnosti [Substantiation of marketing opportunities of the enterprise and analysis of risks of its activity]. Visnyk of Sumy National Agrarian University. Finance and Credit, no. 1, pp. 154-162.
- Shapoval O.V., Konnova L.O., Kirichenko T.S. (2014) Marketingovi instrumenti vihodu pidpriemstva na novi zarubizhni rinki [Marketing tools of enterprise entry into new foreign markets]. Scientific Bulletin of the National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine. Series: Economics, agricultural management, business, no. 200 (1), pp. 341‒346.
- Ilchuk P.G. (2013) Doslidzhennya vplivu faktoriv vnutrishnogo harakteru na formuvannya marketingovoyi strategiyi internatsionalizatsiyi pidpriemstv [Research of influence of factors of internal character on formation of marketing strategy of internationalization of enterprises]. Scientific herald of Uzhhorod University: Series: Economy, no. 4 (41), pp. 181‒187.
- Blagun I.S., Ilchuk P.G. (2013) Zovnishni faktori vplivu na formuvannya marketingovoyi strategiyi internatsionalizatsiyi pidpriemstv [External factors influencing the formation of marketing strategy of internationalization of enterprises]. Economic Journal-XXI, no. 11-12 (1), pp. 46-49.
- Shimanska L.M. (2013) Otsinka vplivu harakteristik zovnishnogo rinku na konkurentospromozhnist produktsiyi pidpriemstva [Development and implementation of the strategy of international marketing of forestry enterprises]. Science and economy, vol. 2, no. 4, pp. 338‒342.
- Zinovchuk V.V., Osipchuk A.S. (2014) Rozrobka ta implementatsiya strategiyi mizhnarodnogo marketingu lisogospodarskogo pidpriemstva [Development and implementation of the strategy of international marketing of forestry enterprises. Visnyk of Zhytomyr National Agroecological University, no 1-2 (2), pp. 94‒103.
- Skidonenko N.V. (2013) Strategiya vihodu aviakompaniy na zovnishni rinki turistichnih poslug [Strategy of airlines entering foreign markets of tourist services]. Collection of scientific works of the State Economic and Technological University of Transport. Ser.: Ekonomika iupravlinnya, no. 2, pp 174‒179.
- Demkiv Ya.V. (2011) Strategiya vhodzhennya na rinok yak vid marketingovoyi strategiyi [Market entry strategy as a type of marketing strategy]. Proceedings of the Modern problems of economics and management (Ukraine, Lviv, April 15–19, 2011) Lviv: Lvivska politehnika, pp. 44‒45.
- Kudenko N.V. (2003) Marketingove strategichne planuvannya [Marketing strategic planning]. Avtoref. Dis. Dokt. Ekon. Nauk. Kyiv: Natsionalnyi ekonomichnyi universytet.
- Demkiv Ya.V. (2008) Formuvannya konkurentnoyi strategiyi na rinkah visokotehnologichnih tovariv [Formation of competitive strategy in the markets of high-tech goods]. Bulletin of the National University "Lviv Polytechnic", no. 628, pp. 470‒476.
- Lyashenko V.I., Lyashenko S.V. Suchasni tendentsiyi rozvitku strategichnogo marketingu [Modern tendencies of strategic marketing development]. Available at: http://dere.com.ua/library/reshta/strateg_ marketing.shtml (accessed 10 January 20120).
- Baghai M., Coley S., White D. (2000) The alchemy of growth: Practical insights for building the enduring enterprise. Da Capo Press.
- Shih S.(1992) Empowering technology ‒ making your life easier. Acer’s Report. Acer’s, New Taipei.
- Podkovyrov P.A. (2018) Stratehyy vykhoda kompanyy na zarubezhnye rynky [Strategies for companies to enter foreign markets]. Science, Technology and Education, no. 6 (47). Available at: https://cyberleninka.ru/article/n/strategii-vyhoda-kompaniy-na-zarubezhnye-rynki. (accessed 15 January 2020).
- Volodin Y.V., Podkovyrov P.A. (2018) Stratehyy vykhoda na mezhdunarodnye rynky: sravnytelʹnyy analyz nemetskykh y rossyyskykh kompanyy [Strategies for entering international markets: a comparative analysis of German and Russian companies]. СРРМ, no. 4 (107). Available at: https://cyberleninka.ru/article/n/strategii-vyhoda-na-mezhdunarodnye-rynki-sravnitelnyy-analiz-nemetskih-i-rossiiskih-kompanii. (accessed 5 January 2020).
- Sokol K.M. (2014) Formuvannya marketynhovoyi stratehiyi vykhodu IT-kompaniyi na svitovyy rynok informatsiynykh tekhnolohiy [Smolovik RF Fundamentals of high technology marketing]. Foreign trade: economics, finance, law], no. 5-6, pp.76‒77.
- Соmpliаnсе prоgrаm оf аn industriаl еntеrprisе. Tutоriаl. (2019) Khаrkоv-Miskоlс: NTU "KhPI", 689 p.
- Grabchenko A.I., Smolovik R.F. (1999) Fundamentals of high technology marketing. Kharkiv: KhGPU, 242 p.
- Starostina A.O. (2009) Marketynh: teoriya, svitovyy dosvid, ukrayinska praktyka: pidruch [Marketing: theory, world experience, Ukrainian practice: under the leadership]. K.: Znannya, 1070 p.
- Goncharova N.P., Yakovlev A.I. (1998) Marketynh ynnovatsyonnoho protsessa [Marketing of the innovation process]. К.: VIRA-R, 267 p.
- Kocziszky György, Szakaly D., Somosi Veres M. (2012) Technology transfer. Kharkiv-Miskolc: NTU «KhPI», 668 p.
- Goncharova N.P., Yakovlev A.I. (1989) Novye tekhnolohycheskye systemy: kachestvo, potrebnost, éffektyvnost. [New technological systems: quality, need, efficiency]. K.: Naukova dumka, 176 p.
-
pdf_file2 (English)
скачано раз