Реінжиніринг комунікацій бренду зі споживачем через інтеграцію поп-культурних інструментів маркетингу впливу у традиційні маркетингові компоненти

  • Maryna Chaikovska канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри маркетингу та бізнес-адміністрування, Одеський національний університет імені І.І. Мечникова (Одеса, Україна).
  • Oleksandr Shkeda управління маркетингом, інтегровані маркетингові комунікації, побудова бренду, реінжиніринг, маркетинг впливу, 4P, 7P, інформатизація, діджиталізація, поп-культура

Анотація

Стаття присвячена процесам трансформації маркетингових комунікацій в умовах інформатизації та діджіталізаціі суспільства. Розглянуто проблему перенасичення інформаційних платформ контентом. В якості вирішення запропоновано використовувати інструменти маркетингу впливу з інтегрованими проявами поп-культури. Виявлено інформаційні передумови використання даного підходу. Описана трансформація компонентів маркетингу-mix, а також наведені приклади і розібрані кейси використання пропонованого методу вирішення існуючої проблеми для кожного з компонентів. Сформульовано принципи інтеграції поп-культурних інструментів маркетингу впливу для кожного з компонентів маркетингу-mix. Обумовлена релевантність реінжинірингу комунікацій бренду зі споживачем шляхом інтеграції поп-культурних інструментів маркетингу впливу в компоненти традиційного маркетингу.


Ключові слова: управління маркетингом, інтегровані маркетингові комунікації, побудова бренду, реінжиніринг, маркетинг впливу, 4P, 7P, інформатизація, діджиталізація, поп-культура


DOI: 10.15276/mdt.5.32.2021.6



  1. Selivanova D.I. (2020) Sovremennaya massovaya kul'tura i ee vliyanie na cheloveka [Modern mass culture and its influence on man]. Questions of science and education, vol. 1, no. 85, pp. 99-103.Petrov I.F. (2019) Smysl massovoy kul'tury [The meaning of mass culture]. The science, vol. 7, no. 32, pp. 194-200.

  2. Drabchuk Y.P. (2013) Pop-kuljtura i jiji vplyv na ljudsjku svidomistj [Pop culture and its impact on human consciousness]. Bulletin of the Mariupol State University, vol. 6, no. 8, pp. 33-38.

  3. JD Tjaden, C. Schwemmer, M. Khadjavi (2018) Ride with me – Ethnic discrimination, social markets, and the sharing economy. European Sociological Review, vol. 34, no. 4, pp. 418-432.

  4. D. Fischer-Preßler, C. Schwemmer, K. Fischbach (2019) Collective sense-making in times of crisis: Connecting terror management theory with Twitter user reactions to the Berlin terrorist attack. Computers in Human Behavior, vol. 100, 138-151.

  5. D. Carter (2016) Hustle and Brand: The Sociotechnical Shaping of Influence. Social Media + Society, vol. 2, no. 3, pp. 1-12.

  6. S. Bishop (2021) Influencer Management Tools: Algorithmic Cultures, Brand Safety, and Bias. Social Media + Society, vol. 7, no. 1, pp. 1-13.

  7. Tulchinsky G.L. (2006) Marketing i massovaya kul'tura [Marketing and popular culture]. Bulletin of culture and arts, vol. 2, no. 10, pp. 54-66.

  8. Gritsyuk Y.S. (2020) Osobennosti prodvizheniya innovatsionnogo produkta: inflyuensery kak vazhneyshiy kanal kommunikatsiy [Features of promoting an innovative product: influencers as the most important communication channel]. StudNet, vol. 3, no. 9, pp. 1094-1100.

  9. Popova O.I., Timokhina G.S., Nesterova Z.V. (2017) Vliyanie kul'turnykh fenomenov globalizatsii na povedenie sotsial'no-ekonomicheskikh sub"ektov mirovykh rynkov [The influence of cultural phenomena of globalization on the behavior of socio-economic subjects of world markets]. Proceedings of higher educational institutions. Sociology. Economy. Politics, vol. 4, pp. 55-60.

  10. Culture. Cambridge dictionary. URL: https://dictionary.cambridge.org (date of application: 09/26/2021).

  11. Ergonomics of human-system interaction. ISO. URL: https://www.iso.org (date of application: 09/26/2021).

  12. Chaikovska M.P., Shkeda O.O. (2021) The role of the pop-cultural phenomenon in the management of the reflexive tools of modern influencer marketing strategies in the context of digitalization. Innovation economic development institutional and organizational dimension. Comrat: Minutes, pp. 156-176.

  13. Competitive Analysis, Marketing Mix and Traffic. Alexa. URL: https://www.alexa.com (date of application: 09/26/2021).

##submission.howToCite##
CHAIKOVSKA, Maryna; SHKEDA, Oleksandr. Реінжиніринг комунікацій бренду зі споживачем через інтеграцію поп-культурних інструментів маркетингу впливу у традиційні маркетингові компоненти. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 5, n. 3, p. 63-71, жов. 2021. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/149>. Дата доступу: 22 лис. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз