Формування маркетингової цінової політики підприємства в сучасних умовах господарювання

  • Марія Олександрівна Панченко канд. екон. наук, доцент доцент кафедри маркетингу Національний університет «Одеська політехніка»

Анотація

Стаття присвячена дослідженню тенденцій цінової політики на основі використання маркетингового підходу з урахуванням комплексного аналізу діяльності підприємства та сучасні тенденції світового досвіду щодо вивчення умов і факторів цінової політики. Основна увага зосереджена на проблемах недостатнього інформаційного забезпечення ціни. Висвітлені актуальні проблеми маркетингового ціноутворення в сучасних умовах господарювання. Розглянуто наукові підходи до визначення етапів формування маркетингової цінової політики та факторів маркетингової цінової політики.


DOI: 10.15276/mdt.6.3.2022.5



  1. 1. Шишкин М.М. Как сформировать привлекательные для клиентов цены. Управление продажами. № 6. С. 422–426.

  2. 2. Нэгл, Т., Хоган, Дж. И Зейл, Дж., Стратегия и тактика ценообразования: руководство для более прибыльного роста. Oxon Routledge. 2016. C. 207–243.

  3. 4 кращих програмних засобів автоматизованого ціноутворення, щоб знайти найкращу ціну: веб-сайт. URL: https://uk.node-tricks.com/4-best-automated-pricing-software-find-best-price (дата звернення: 20.04.2021).

  4. Yashkina, O. (2017) The optimal pricing strategy of the novelty product determined by function of price elasticity of demand. Marketing and digital technologies, vol. 1, no. 2, pp. 125–137.

  5. Mykhailo Oklander, Оlena Chukurna, Tatiana Oklander, Oksana Yashkina. (2020) Methodical Approach to Calculating Information Value in Pricing Policy in Supply Chains. Estudios de Economía Aplicada. Vol 38, No 4.

  6. What is Digital Marketing and Digital Marketing Strategy?:website.URL: https://www.equinetacademy.com/ what-is-digital-marketing. (accessed 20 April 2021).

  7. 7. 42 Digital Marketing Trends You Can’t Ignore in 2021: URL: https://inlnk.ru/WMV53. (accessed 25 April 2021).

  8. Окландер, М.А. Проблеми формування маркетингової системи країни. Київ, 2002. 167 с.

  9. Окландер М.А., Чукурна О.П.. Маркетингова цінова політика: навчальний посібник. Київ: Центр учбової літератури, 2020. 284 с.

  10. Панченко М.О. Управління якістю: теорія та практика: навчальний посібник. Київ: Центр учбової літератури, 2018. 228 с.


 

##submission.howToCite##
ПАНЧЕНКО, Марія Олександрівна. Формування маркетингової цінової політики підприємства в сучасних умовах господарювання. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 6, n. 3, p. 45-51, вер. 2022. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/262>. Дата доступу: 09 жов. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз