Формування маркетингової цінової політики підприємства в сучасних умовах господарювання
Анотація
Стаття присвячена дослідженню тенденцій цінової політики на основі використання маркетингового підходу з урахуванням комплексного аналізу діяльності підприємства та сучасні тенденції світового досвіду щодо вивчення умов і факторів цінової політики. Основна увага зосереджена на проблемах недостатнього інформаційного забезпечення ціни. Висвітлені актуальні проблеми маркетингового ціноутворення в сучасних умовах господарювання. Розглянуто наукові підходи до визначення етапів формування маркетингової цінової політики та факторів маркетингової цінової політики.
DOI: 10.15276/mdt.6.3.2022.5
- 1. Шишкин М.М. Как сформировать привлекательные для клиентов цены. Управление продажами. № 6. С. 422–426.
- 2. Нэгл, Т., Хоган, Дж. И Зейл, Дж., Стратегия и тактика ценообразования: руководство для более прибыльного роста. Oxon Routledge. 2016. C. 207–243.
- 4 кращих програмних засобів автоматизованого ціноутворення, щоб знайти найкращу ціну: веб-сайт. URL: https://uk.node-tricks.com/4-best-automated-pricing-software-find-best-price (дата звернення: 20.04.2021).
- Yashkina, O. (2017) The optimal pricing strategy of the novelty product determined by function of price elasticity of demand. Marketing and digital technologies, vol. 1, no. 2, pp. 125–137.
- Mykhailo Oklander, Оlena Chukurna, Tatiana Oklander, Oksana Yashkina. (2020) Methodical Approach to Calculating Information Value in Pricing Policy in Supply Chains. Estudios de Economía Aplicada. Vol 38, No 4.
- What is Digital Marketing and Digital Marketing Strategy?:website.URL: https://www.equinetacademy.com/ what-is-digital-marketing. (accessed 20 April 2021).
- 7. 42 Digital Marketing Trends You Can’t Ignore in 2021: URL: https://inlnk.ru/WMV53. (accessed 25 April 2021).
- Окландер, М.А. Проблеми формування маркетингової системи країни. Київ, 2002. 167 с.
- Окландер М.А., Чукурна О.П.. Маркетингова цінова політика: навчальний посібник. Київ: Центр учбової літератури, 2020. 284 с.
- Панченко М.О. Управління якістю: теорія та практика: навчальний посібник. Київ: Центр учбової літератури, 2018. 228 с.
-
pdf-5
скачано раз
##submission.howToCite##
ПАНЧЕНКО, Марія Олександрівна.
Формування маркетингової цінової політики підприємства в сучасних умовах господарювання.
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 6, n. 3, p. 45-51, вер. 2022.
ISSN 2523-434X.
Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/262>. Дата доступу: 03 гру. 2024