Сучасні тренди підготовки пресрелізів у цифровому маркетингу

  • Марина Василівна Кірносова Національний університет «Одеська політехніка»
  • Дар’я Олександрівна Журба Dentsu Ukraine

Анотація

У статті розглянуто актуальні тренди написання та розповсюдження пресрелізів в умовах розвитку цифрового середовища. Проаналізовано зміни в підходах до створення офіційних повідомлень для медіа, зумовлені інформаційним перенасиченням, зростанням ролі соціальних мереж та необхідністю персоналізованої комунікації. Розглянуто ключові тренди, такі як персоналізація звернень, інтеграція інтерактивного та мультимедійного контенту, орієнтація на цінність бренду та його історію, використання формату соціального пресрелізу, застосування штучного інтелекту у зв’язках з громадськістю, співпраця з нано- та мікроінфлюенсерами, а також підвищення значущості ділової етики та соціальної відповідальності. Визначено важливість адаптації традиційних форматів пресрелізів до вимог цифрового середовища для підвищення ефективності комунікаційних стратегій компаній.


Ключові слова: пресреліз, цифровий маркетинг, зв’язки з громадськістю,  мультимедійність, соціальна відповідальність.


DOI: 10.15276/mdt.9.2.2025.2



  1. 1. Громадська Н.А. Засоби масової інформації як інструмент реалізації завдань паблік рилейшнз. Наукові праці. Том 309. № 297. URL: https://politics.chdu.edu.ua/article/view/200633. (дата звернення 26.03.2025).

  2. Громадська Н.А. Медіарилейшнз: основні аспекти взаємодії PR-служб і ЗМІ. Наукові праці. 2019. Том 322. №310. URL: https://politics.chdu.edu.ua/article/view/200316. (дата звернення 26.03.2025).

  3. Тєлєтов О.С., Тєлєтова С.Г. Комунікаційна конвергенція журналістики та паблік рилейшнз. Образ. 2024. Вип. 1 (44). С. 168-177. DOI: https://doi.org/10.21272/Obraz.2024.1(44)-168-177. (дата звернення 27.03.2025).

  4. Тєлєтова С.Г. Конвергентні процеси у сфері журналістики, реклами та PR. Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство : матеріали Міжнародної наук.-практ. конф., м. Київ, 23–24 березня 2022 р. Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2022. Част. 2. С. 32–35.

  5. Білан Н.І., Горбенко Г.В., Нетреба М.М. Огляд та аналіз структурних елементів пресрелізів у сучасному інформаційному просторі (на прикладах публікацій інформаційного агентства «Інтерфакс-Україна»). Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. 2024. № 1 (57). С. 89-95. URL: https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/50339/1/H_Horbenko_M_Netreba_DR_1_2024_FZH.pdf. (дата звернення 27.03.2025).

  6. Нетреба М. Віртуальна пресслужба: новий формат комунікацій. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації. 2019. № 16. URL: https://periodicals.karazin.ua/sc/article/view/16320. (дата звернення 27.03.2025).

  7. Ложко М. Як написати цікавий і ефективний прес-реліз: поради й шаблон. Depositphotos Blog. 2024. URL: https://blog.depositphotos.com/ua/yak-napisati-pres-reliz.html. (дата звернення 23.03.2025).

  8. How to Write a Press Release: Trends and Tips in 2025. MediaBoard. URL: https://mediaboard.com/how-to-write-a-press-release-trends-and-tips-in-2025/ (дата звернення 23.03.2025).

  9. Кононенко, І. 10 головних PR-трендів 2025. Як залишатися конкурентноздатним. ЛІГА.Блоги. 2024. URL: https://blog.liga.net/user/irkononenko/article/54567 (дата звернення 23.03.2025).

  10. Rodsevich M. PR Trends 2025: The 30 Hottest Public Relations Trends. PR Lab. 2024. URL: https://prlab.co/blog/pr-trends-2025/ (дата звернення 23.03.2025).

Опубліковані
2025-07-01
##submission.howToCite##
КІРНОСОВА, Марина Василівна; ЖУРБА, Дар’я Олександрівна. Сучасні тренди підготовки пресрелізів у цифровому маркетингу. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 9, n. 2, p. 22-31, лип. 2025. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/404>. Дата доступу: 17 лип. 2025