Дослідження SMM-маркетингу вітчизняних страхових компаній
Анотація
У дослідженні зібрано та проаналізовано інформацію про присутність та активність великих страхових компаній України у соціальних мережах. Результати дослідження свідчать, що найпопулярнішою соціальною мережею серед вітчизняних страховиків є Facebook. Про активність SMM-маркетингу страховиків свідчить і частота оновлення ними інформації на своїх сторінках у соціальних мережах. Важливою є і якість контенту, різноманітність там поданої інформації, наявність практичних рекомендацій для підписників. На основі зібраної вторинної та первинної маркетингової інформації встановлено, що активність страхових компаній в соціальних мережах здійснює значний вплив на їх чисті страхові платежі та фінансові результати, що підтверджує важливість використання SMM-маркетингу в сучасних умовах. У статті також подано пропозиції щодо рекомендованого контенту та дописів страховиків у соціальних мережах для залучення ними уваги підписників.
Ключові слова: цифровий маркетинг, інструменти Інтернет-маркетингу, соціальні мережі, тематика дописів, оновлення контенту.
DOI: 10.15276/mdt.9.2.2025.5
- Гавриленко Т.В., Бєлєєнко Д.Р. Сучасні інструменти цифрового маркетингу. Причорноморські економічні студії. 2023. Вип. 79. С. 80-86. DOI: 10.32782/bses.79-11.
- Ваврик А. Б. Методи та інструменти інтернет-маркетингу. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Вип. 22, част. 1, С. 44-47.
- Лісовський І.В., Гаврилюк П.А., Шершелюк Д.І., П’ятничка М.В. Інструменти цифрового маркетингу: характеристики і тренди. Development Service Industry Management. № 3. С. 142–147. DOI: 10.31891/dsim-2023-3(22).
- Белянська О.О, Огерчук Ю.В. Соціальні мережі та бізнес: значимість, переваги та проблеми. Економіка та суспільство. Вип. 32. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/ journal/ article/view/839.DOI: 10.32782/2524-0072/2021-32-70 (дата звернення 10.02.2025).
- Базилевич В.Д., Приказюк Н.В., Лобова О.М. Цифровізація у забезпеченні конкурентних переваг страхових компаній. Економіка та держава. № 2. С. 15-20. DOI: 10.32702/2306- 6806.2020.2.15.
- Федина В.В., Кобзар І.А. Інтернет – маркетинг в діяльності страхових компаній. Збірник наукових праць Університету державної фіскальної служби України. 2018. № 1. С. 239-251.
- Зоря О.П., Зоря С.П., Мауер Д.Р. Підвищення ефективності страхового менеджменту за допомогою інструментів digital-маркетингу страхових послуг. Цифрова економіка та економічна безпека. Вип. 2. С. 110-114. DOI: 10.32782/dees.2-19.
- Бора Н.Ю. Інструменти digital (цифрового) маркетингу на ринку страхових послуг в умовах діджиталізації. Освіта і наука. 2022. Вип. 1(32). С. 125-130.
- Косар Н.С., Кузьо Н.Є., Крикавський В.Є. Цифрові технології у просуванні страхових продуктів на ринку. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку. № 2 (12), С. 176-185. DOI: 10.23939/smeu2024.02.176.
- Рулінська О.В. Особливості SMM як інструмента страхового маркетингу. Інфраструктура ринку. 2021. Вип. 59. С. 110-115. DOI: 10.32843/infrastruct59-20.
- Селіверстрова Л.С., Ткаченко Н.В. Trends in the development of the Ukrainian insurance market. Інвестиції: практика та досвід. 2020. № 3. С. 10–14. DOI: 10.32702/2306-6814.2020.3.10.
- Загальний огляд соціальних мереж в Україні - квітень 2024. Gemius: веб-сайт. URL: https://gemius.com/ua/%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D0%B3/zagalnij-oglyad-socialnih-merezh-v-ukrayini-kviten-2024 (дата звернення 11.02.2025).
- Куренкова О. Соцмережі – 2021: ТікТок старшає, Facebook – переважно жіночий, а стрічку ми гортаємо 400 мільйонів років. Hromadske: веб-сайт. URL: https://hromadske.ua/posts/ socmerezhi-2021-tiktok-starshaye-facebookperevazhno-zhinochij-a-strichku-mi-gortayemo-400-miljoniv-rokiv (дата звернення 11.02.2025).
- Сторінка СК ARX у Facebook. URL: https://www.facebook.com/arxukraine (дата звернення 12.02.2025).
- Сторінка СК ВУСО у Facebook. URL: https://www.facebook.com/myVUSO (дата звернення 12.02.2025).
- Сторінка СК ІНГО у Facebook. URL: https://www.facebook.com/INGO.UA (дата звернення 12.02.2025).
- Сторінка СК КНЯЖА у Facebook. URL: https://www.facebook.com/kniazha.ua (дата звернення 12.02.2025).
- Сторінка СК АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ у Facebook. URL: https://www.facebook.com/ @arsenalstrahovanie (дата звернення 12.02.2025).
- Сторінка СК УНІКА у Facebook. URL: https://www.facebook.com/ uniqa.official (дата звернення 12.02.2025).
- Сторінка СК UNIVERSALNA у Facebook. URL: https://www.facebook.com/universalna (дата звернення 12.02.2025).
- Сторінка СК PZU УКРАЇНА у Facebook. URL: https://www.facebook.com/pzuukraine (дата звернення 12.02.2025).
- Сторінка СК ТАС СГ у Facebook. URL: https://www.facebook.com/TAS.Insurance.Group (дата звернення 02.2025).
- Сторінка СК ОРАНТА у Facebook. URL: https://www.facebook.com/oranta/?locale=uk_UA (дата звернення 12.02.2025).
- Сторінка СК УСГ у Facebook. URL: https://www.facebook.com/USGinsurance (дата звернення 12.02.2025).
- ТОП 25 Рейтинг страхових компаній за 1 півріччя 2024 року. URL: https://forinsurer.com/ratings/nonlife (дата звернення 23.01.2025).