Power BI в маркетинговому аналізі: інструмент для прийняття рішень у контексті індустрії 5.0
Анотація
В статті досліджуються основі тенденції сучасного маркетингового аналізу в епоху переходу в Індустрію 5.0. На прикладі міжнародної компанії було виявлено головні аспекти застосування ВІ інструментів задля підвищення ефективності бізнес процесів та прийняття управлінських рішень. Під час дослідження були ідентифіковані найпоширеніші проблеми, що стають на заваді проведення аналізу та правильної інтерпретації результатів. Запропоновані шляхи вирішення проблеми допоможуть нівелювати ризики пов’язані із хибним сприйняттям чи недостовірною інформацією.
Ключові слова: Індустрія 5.0, Індустрія 4.0, маркетинговий аналіз, Power BI, людиноцентричний підхід, діджиталізації, аналітичні інструменти, Big Data
DOI: 10.15276/mdt.9.2.2025.8
- Robul Y., Lytvynenko K., Lytvynenko O., Bokshan H., Popovych I. Marketing in the digital age: cultural values as agents of socially responsible marketing in the digital economy. Amazonia Investiga. 2023. Vol. 12(62). Pp. 45‒55.
- Kotler P., Kartajaya H., Setiawan I. Marketing 5.0. Technology for humanity. N. J., Wiley, 2021.224 p.
- Panchyshyn T., Mishchuk N., Mykhailyshyn R., Vatslavsky O. The Use of Power BI in the Analysis and Visualization of the Results of the Admission Campaign at Lviv University, 14th International Conference on Advanced Computer Information Technologies ACIT, Ceske Budejovice, Czech Republic, 2024, pp. 408-413, doi: 10.1109/ACIT62333.2024.10712617.
- Sharda R., Delen D., Turban E. Business Intelligence and Analytics: Systems for Decision Support Applications of Business Analytics and Power BI in Marketing Analysis. Pearson Education, 2023 8th ed., 752 p.
- Mishra A. The Role of Data Visualization Tools in Real-Time Reporting: Comparing Tableau, Power BI, and Qlik Sense. International Journal of Data Science and Business Analytics, 2025, vol. 11, no. 3, doi: https://doi.org/10.5281/zenodo.14788624.
- Rajkumar N., Viji C., Mohanraj A., Nachiappan B., Kumar K.S., Muthulingam S. 2025. Business Intelligence and Big Data Analytics for Industry 5.0. Journal of Digital Transformation and Business Innovation, vol. 16, , pp. 409-434, doi: 4018/979-8-3693-7362-0.ch016
- Легенчук С.Ф., Завалій Т.О. Big Data в маркетинговій аналітиці: можливості та проблеми використання. Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу. 2023. Вип. 1 (54). С. 52‒58.
- Oklander M., Yashkina O., Zlatova I., Cicekli I., Letunovska N. Digital Marketing in the Survival and Growth Strategies of Small and Medium-Sized Businesses During the War in Ukraine. Marketing and Management of Innovations. Vol. 15(1). Pp. 15‒28.
- Офіційний сайт BAT. URL: https://www.bat.com/ar/2024/index.html (дата звернення 27.02.2025).
- Офіційний сайт BАТ Україна. URL: https://www.bat.ua/ (дата звернення 27.02.2025).
- Basu R., Lim W. M.Kumar A., & Kumar S. Marketing analytics: The bridge between customer psychology and marketing decision-making. Psychology & Marketing, 2023, 40, 2588–2611. doi: https://doi.org/10.1002/mar.21908.
- Breque, L. De Nul and A. Petridis, Industry 5.0: towards a sustainable human-centric and resilient European industry, 2021, Bruxelles, Belgium:Eur. Commission, Directorate-General Res. Innov., doi: https://doi.org/10.54337/ojs.bess.v5i1.8139.
Опубліковані
2025-07-01
##submission.howToCite##
ЧАЙКОВСЬКА, Марина Петрівна; СТОЯНОВ, Владислав Миколайович.
Power BI в маркетинговому аналізі: інструмент для прийняття рішень у контексті індустрії 5.0.
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 9, n. 2, p. 102-112, лип. 2025.
ISSN 2523-434X.
Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/410>. Дата доступу: 17 лип. 2025
Розділ
Статьи