Цифровий бізнес в Україні: бекграунд та ретроспектива
Анотація
Ґрунтуючись на результатах аналітичного дослідження бекграунду цифрового бізнесу встановлено, що для розширення меж цільової аудиторії та підвищення рівня задоволеності онлайн-покупців, ритейлерам необхідно впроваджувати релевантний маркетинговий інструментарій, оптимізувати роботу Інтернет-магазину і мобільних додатків. За результатами компаративного аналізу діяльності Інтернет-магазинів українських DIY-ритейлерів детерміновано та інтерпретовано драйвер-чинники розвитку цифрового бізнесу, що рекомендовано використовувати у рамках реалізації заходів для досягнення генеральної мети. Проведено ретроспективний аналіз досвіду онлайн-діяльності DIY-ритейлерів в Україні та запропоновано акценти прогресивного персистентного розвитку цифрового бізнесу, що гарантують швидке масштабування в умовах інтенсивної конкуренції та посилюють конкурентні позиції ритейлерів.
Ключові слова: DIY-ритейл, акценти прогресивного персистентного розвитку цифрового бізнесу, драйвер-чинники розвитку цифрового бізнесу, Інтернет-магазин, цифровий бізнес
DOI: 10.15276/mdt.4.1.2020.1
- Oklander, M. A., Oklander T. O. (2017). Sehmentuvannia i komunikatsii v tsyfrovomu marketynhu [Segmentation and communication in digital marketing]. Marketing and management of innovations, no. 3, pp. 69–78.
- Yermak, S. (2017). Problems of innovative activity development at food industry enterprises of Ukraine. Journal of Hygienic Engineering and Design, no. 21, pp. 96–102. Available at: http://www.jhed.mk/filemanager/JHED%20Vol.%2021/03.%20FPP/09.%20Full%20paper%20-%20Svitlana%20Yermak.pdf (accessed 01 December 2019).
- Picodi. (2019). Available at: https://www.picodi.com/ua/ (accessed 12 December 2019).
- Kantar Ukraine. (2020). Available at: https://tns-ua.com/ (accessed 23 December 2019).
- GfK. (2018). Available at: http://www.gfk.com/ (accessed 15 December 2019).
- Cable.co.uk. (2019). Available at: https://www.cable.co.uk/ (accessed 26 November 2019).
- Mlab. (2019). Available at: https://mlab.com/ (accessed 26 November 2019).
- Lukianchenko, O. (2018). Za dva roky v lidery rynku: yak Epitsentr naroshchuie prodazhi mebliv [In two years in market leaders: how Epicenter increases furniture sales]. Retailers Association of Ukraine. Available at: https://rau.ua/dosvid/epitsentr-prodazhi-mebeli/ (in Ukrainian) (accessed 26 November 2019).
- Shevchenko, V. (2020). Yak ukraintsi zdiisniuiut pokupky onlain [How Ukrainians make purchases online]. Na chasi. Available at: https://nachasi.com/2020/02/21/reddit-kyiv/ (accessed 01 December 2019).
- Retail Association of Ukraine. (2020). Available at: https://rau.ua/ (accessed 12 December 2019).
- Info Sapiens. (2019). Available at: https://sapiens.com.ua/ (accessed 23 December 2019).
- Dragon Capital. (2019). Available at: https://dragon-capital.com/ (accessed 15 December 2019).
- State Statistics Service of Ukraine. (2020). Indeksy spozhyvchykh tsin na tovary ta posluhy u 2002-2019 rr. [Consumer price indices for goods and services in 2002-2019]. Available at: http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2008/ct/cn_rik/icsR/iscR_u/isc_tp_rik_u.htm (accessed 23 December 2019).
- State Statistics Service of Ukraine. (2020). Oplata pratsi ta sotsialno-trudovi vidnosyny [Remuneration and social and labor relations]. Available at: http://www.ukrstat.gov.ua (accessed 23 December 2019).
- Worldwide broadband speed league. (2019). Available at: https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/assets.cable.co.uk/broadband-speedtest/worldwide-broadband-speed-league-2019-data.xlsx (accessed 26 November 2019).
- Natorina, A. (2018). The marketing commodity policy of online-retailers: characterization and trajectories of development. Scientific journal “Business Inform”, no. 9, pp. 272-277. Available at: http://oaji.net/articles/2019/727-1547028786.pdf (accessed 23 December 2019).
- Natorina, A. (2018). Online retailers’ management system of marketing commodity policy. Economic Annals-XXI, no. 174 (9-10), pp. 69–72. Available at: http://soskin.info/userfiles/file/Economic-Annals-pdf/DOI/ea-V174-11.pdf (in English) (accessed 23 December 2019).
18. SimilarWeb. (2020). Available at: https://www.similarweb.com (accessed 26 November 2019).
-
pdf_1 (English)
скачано раз