Цифровий маркетинг: можливості і парадокси комунікацій

  • Petrо Pererva д-р екон.наук, професор, завідувач кафедри менеджменту інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» (Харків, Україна).
  • Valerii Kobieliev канд. екон.наук, доцент, заступник директора навчально-наукового інституту економіки, менеджменту та міжнародного бізнесу, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» (Харків, Україна).
  • Iryna Dolyna кандидат економічних наук, доцент, професор кафедри менеджменту інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

Анотація

Поява цифрових мереж в людському суспільстві, в маркетинговій діяльності є життєвою потребою суспільства обмінюватися інформацією. Можливості цифрового маркетингу, цифрових технологій дозволяють компаніям не тільки задовольняти потреби свого клієнта, а й залучати його в свій бізнес, при цьому клієнт отримує дохід. В статті виділено основні тренди в роботі підприємств при формуванні клієнтського досвіду: споживач стає співучасником, співтворцем бізнес-процесу; створення хмарних сервісів відкриває нові можливості; система маркетингових комунікацій дозволяє персоніфікувати пропозиції клієнтам з урахуванням їх інтересів та попередніх покупок. Доведено, що цифровим трансформаціям в маркетингу притаманні і деякі парадоксальні прояви. Серед них: велика база споживачів не є основою для вірної стратегії; цифровий маркетинг не скорочує час на покупку; реклама не тільки просуває товар, але і шкодить йому та схильна прикрашати предмет реклами; антиреклама може стати рекламою.


Ключові слова: цифрові трансформації, маркетинг, реклама, парадокс, тренд, споживачі, стратегія, промислові підприємства


DOI: 10.15276/mdt.4.4.2020.1

##submission.howToCite##
PERERVA, Petrо; KOBIELIEV, Valerii; DOLYNA, Iryna. Цифровий маркетинг: можливості і парадокси комунікацій. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 4, n. 4, p. 6-13, гру. 2020. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <http://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/117>. Дата доступу: 22 гру. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз