Сучасні інструменти маркетингу та інтернет-технології в українському бізнесі при формуванні маркетингових стратегій

  • Liudmyla Alaverdian канд. екон. наук, доцент кафедри товарознавства та комерційної діяльності в будівництві, Київський національний університет будівництва та архітектури
  • Olesia Romanenko канд. екон. наук, доцент кафедри товарознавства та комерційної діяльності в будівництві, Київський національний університет будівництва та архітектури

Анотація

Дослідження сучасних маркетингових стратегій, що використовуються бізнесом на українському ринку товарів та послуг, в умовах становлення процесу діджиталізації є актуальним питанням. В статті розкрито та узагальнено компоненти успішних маркетингових стратегій та інструментів сучасного маркетингу в Україні, які мають використовуватися бізнесом в умовах мінливого середовища та наявних ризиків із врахуванням концепції соціальної відповідальності. Застосовано якісний метод дослідження в соціальних інтернет-мережах, проведено поглиблене інтерв'ю, включаючи опитування 30 ключових інформаторів – представників малого та середнього підприємництва.


Ключові слова: маркетингова стратегія, маркетингові інструменти, інтернет-технології, суб’єкти підприємництва, інтернет-маркетинг, маркетингові тренди.


DOI: 10.15276/mdt.4.4.2020.7

##submission.howToCite##
ALAVERDIAN, Liudmyla; ROMANENKO, Olesia. Сучасні інструменти маркетингу та інтернет-технології в українському бізнесі при формуванні маркетингових стратегій. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 4, n. 4, p. 93-102, гру. 2020. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <http://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/123>. Дата доступу: 22 гру. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз