Роль соціальних мереж у просування відео-ігор
Анотація
Стаття присвячена дослідженню стратегії адаптації маркетингу до Інтернету та соціальних мереж. Акцент робиться на персоналізованих маркетингових кампаніях, використанні соціальних медіа, та аналізі даних для підвищення ефективності взаємодії зі споживачами. Окремо розглядаються класифікації соціальних мереж за різними критеріями, включаючи тип контенту, цільову аудиторію, географічне розташування, доступність та функціональні можливості. Аналіз цих класифікацій дозволяє глибше зрозуміти, як ефективно використовувати різні соціальні мережі для маркетингових цілей, особливо у контексті ігрової індустрії.
Ключові слова: відеоігри, соціальні мережі, маркетинг, просування, лояльність, обізнаність контент-маркетинг.
DOI: 10.15276/mdt. 8.1.2024.8
- Андрушкевич З.М. Інтернет-маркетинг у соціальних мережах. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2014. № 2. Т. 1. С. 163-166.
- Войцехівський В.Г. (ред.). Маркетинг в Інтернеті: підручник. 2-ге вид., перероб. і доп. Київ: Видавничий дім «Освіта», 2022. 320 с.
- Гаврилюк Т.М., Кучер В. В., Кучер В.М. Маркетинг в Інтернеті: теорія і практика: підручник. 2-ге вид., перероб. і доп. Київ: Знання, 2019. 320 с.
- Козелець О.М., Мельник І.М., Омельчук О.В. Маркетинг в Інтернеті: навчально-методичний посібник. Київ: КНТЕУ, 2019. 160 с.
- Лук'янець Т.І. Маркетингова політика комунікацій: навчальний посібник. 2-ге вид., доп. і переробл. Київ: КНЕУ, 2004. 524 с.
- Мельник І.М. Маркетинг у соціальних мережах: навчальна допомога. Київ: КНТЕУ, 2019. 160 с.
- Dataportal. [Електронний ресурс]. URL: https://dataportal.com (дата звернення: 20.01.2024).
- NewzooGames. [Електронний ресурс]. URL: https://newzoo.com (дата звернення: 20.01.2024)
- Steam. [Електронний ресурс]. URL: https://store.steampowered.com (дата звернення: 20.01.2024).
- Wikipedia. [Електронний ресурс]. URL: https://www.wikipedia.org (дата звернення: 20.01.2024).
- YouTube. [Електронний ресурс]. URL: https://www.youtube.com (дата звернення: 20.01.2024).
- Степанець І., Гринюк Д., Савицька Н. Соціальні мережі як інструмент ефективної комунікації між стейкхолдерами туристичної індустрії в кризовий період. Економіка та суспільство, (44). 2022.
- Суровцев О.О. Соціальний медіа-маркетинг як маркетингова комунікація підприємств під час виходу на зовнішні ринки. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2016. Вип. 9. С. 145-148.
-
pdf_8
скачано раз
##submission.howToCite##
МЄШКОВ, Сергій Олександрович.
Роль соціальних мереж у просування відео-ігор.
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 8, n. 1, p. 123-134, бер. 2024.
ISSN 2523-434X.
Доступно за адресою: <http://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/352>. Дата доступу: 22 гру. 2024