Digital-marketing: сучасні виклики та перспективи розвитку
Анотація
У статті досліджено сучасні виклики та перспективи розвитку digital-marketing у сучасних умовах. Встановлено, що до основних сучасних викликів digital-marketing можна віднести зміну алгоритмів пошукових систем, розширення ролі штучного інтелекту та машинного навчання, забезпечення приватності даних, мультиканальний маркетинг, створення якісного контенту, ефективність рекламних кампаній. Досліджено, що до ключових напрямів розвитку цифрового маркетингу слід віднести: штучний інтелект та автоматизацію, розширену реальність та віртуальну реальність, відеомаркетинг, голосовий пошук та взаємодія, особиста аутентичність, пошукова оптимізація та оптимізація для мобільних пристроїв, дані та аналітика, етичний маркетинг та захист приватності. Ці напрями свідчать про постійні та швидкі зміни у цифровому маркетингу.
Ключові слова: digital-marketing, діджиталізація, цифрові інструменти, діджитал-маркетинг, перспективи розвитку.
DOI: 10.15276/mdt.8.1.2024.10
- Балабанова Л.В., Холод В.В. Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід : монографія. Донецьк : ДонДУЕТ, 2016. 294 с.
- Балабанова Л. В., Холод В.В., Балабанова І.В. Стратегічний маркетинг : підручник. Київ : ЦНЛ, 2019. 612 с.
- Бенчук С., Машта Н., Дейнега І. Digital-маркетинг у діяльності виробників цементу. Економіка та суспільство. 2023. Вип. 56. URL: https://economyandsociety.in.ua/ index.php/journal/article/view/3062/2983 DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-56-100. (дата звернення 04.02.2024).
- Вдовічена О.Г., Дюгованець О.М., Чернова І.В. Digital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особливості та перспективи впровадження в Україні. Бізнес-інформ. 2023. № 7. С. 219-224.
- Виноградова О.В., Недопако Н.М. Digital маркетинг: еволюція розвитку в Україні. Економічний вісник НТУУ «Київський політехнічний інститут». 2021. № 18. С. 103-108.
- Дучинська Н. І., Склема Г. В. Інтернет-маркетинг в Україні. Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Економіка. 2017. Вип. 11 (1). С. 89-92.
- 7. Кириченко Н.В., Алєщенко Л.О. Сучасний стан та перспективи розвитку інтернет-маркетингу в епоху пандемії covid-19. Ефективна економіка. № 12. URL : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=9750 DOI: 10.32702/2307-2105-2021.12.99. (дата звернення 04.02.2024).
- 8. Лесік М.А., Стамат В.М. Digital-маркетинг – комунікація майбутнього. Тенденції та перспективи розвитку менеджменту в умовах глобальних викликів : матеріали І міжнародна науково–практична конференція. Херсон : Книжкове видавництво ФОП Вишемирський В.С., 2021. С. 312-
- Мушка Д.В., Бондаренко В.М., Попадинець Н.М. Сутність та еволюція digital-маркетингу. Регіональна економіка. 2021. № 2. С. 200-204. DOI : https://doi.org/10.36818/1562-0905-2021-2-18.
- Обіход С., Матвеєв М., Бойко В. Digital-маркетинг в умовах цифровізації сучасних бізнес-процесів. Економіка та суспільство. 2023. Вип. 50. URL: https://economyandsociety.in. ua/index.php/journal/article/view/2439/2359 DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-50-76. (дата звернення 04.02.2024).
- Окландер М. А., Романенко О. О. Специфічні відмінності цифрового маркетингу від інтернет-маркетингу. Економічний вісник Національного технічного університету України Київський політехнічний інститут. 2015. Вип. 12. С. 362-371.
- Петренко Д. Діджиталізація в маркетингу: аналіз викликів і можливостей. Innovation and Sustainability. 2023. № 3. С. 96–104. DOI : https://doi.org/10.31649/ins.2023.3.96.104.
- Продіус О. І., Донецкова В. А. Інструменти digital-маркетингу у комплексному просуванні. Economic journal Odessa polytechnic university. 2022. № 1(19). С. 56-63.
-
pdf_10
скачано раз