Чорна п’ятниця як інструмент стимулювання збуту

  • Iryna Ivanova кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри економіки, підприємництва та маркетингу, Черкаський державний бізнес-коледж
  • Tatiana Borovyk старший викладач кафедри економіки, підприємництва та маркетингу, Черкаський державний бізнес-коледж
  • Alona Rudenko викладач кафедри економіки, підприємництва та маркетингу, Черкаський державний бізнес-коледж (Черкаси, Україна)
  • Tamila Zalozna викладач кафедри економіки, підприємництва та маркетингу, Черкаський державний бізнес-коледж

Анотація

У статті розкрито особливості просування та стимулювання продажу на ринках типу B2C (Business-to-Consumer). Обґрунтовано використання інструментів цифрового маркетингу у процесі стимулювання продажу товару за допомогою цифрових каналів, зокрема через інтернет-магазини, а також застосування пошукового просування (SEO) та SMM-маркетингу. Розглянуто маркетингові комунікації та елементи стимулювання продажу, що застосовуються рітейлерськими компаніями при підготовці до сезонних розпродажів. Досліджено активність споживачів до рітейлерів у період підготовки до розпродажів, інструменти, що використовує роздрібна торгівля з метою впливу на споживача та підвищення активності продажу товарів. Узагальнено та проаналізовано статистичні дані онлайн-платформ Black-friday.global, Picodi, Google Trends. Досліджено чинники, що впливають на можливості інтернет-магазинів та роздрібної торгівлі під час «Чорної п’ятниці». Висвітлено особливості функціонування торгових платформ, які надають торгові онлайн-площі та забезпечують маркетингові комунікації у мережі Інтернет.


Ключові слова: просування товару, стимулювання збуту, Чорна п’ятниця, маркетингові комунікації, цифровий маркетинг, рітейл, маркетплейс.


DOI: 10.15276/mdt.4.4.2020.3

##submission.howToCite##
IVANOVA, Iryna et al. Чорна п’ятниця як інструмент стимулювання збуту. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 4, n. 4, p. 52-61, гру. 2020. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <http://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/119>. Дата доступу: 22 гру. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз