Прогнозування запасів промислового підприємства в умовах волатильності попиту

  • Дмитро Сергійович Яшкін канд. екон. наук, асистент кафедри маркетингу Одеського національного політехнічного університету

Анотація

Розглянуто підходи до прогнозування запасів продукції на підприємстві на грунті прогнованих обсягів збуту. Доведено, що волатильність щомісячних або щоквартальних обсягів збуту продукції підприємств може бути типологізована чотирма закономірностями: 1) наявність сезонних коливань та тренда; 2) наявність суто сезонних коливань без вираженого тренда; 3) відсутність сезонних коливань, але наявність тренда; 4) відсутність сезонних коливань та тренда. Ґрунтуючись на цьому, було удосконалено теоретико-методичні засади та аналітичний інструментарій прогнозування максимальних запасів промислового підприємства в умовах волатильності попиту.


Ключові слова: сезонність, волатильність, прогнозування запасів, максимальні запаси, прогнозування попиту


DOI: 10.15276/mdt.4.4.2020.6

##submission.howToCite##
ЯШКІН, Дмитро Сергійович. Прогнозування запасів промислового підприємства в умовах волатильності попиту. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 4, n. 4, p. 82-92, гру. 2020. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <http://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/122>. Дата доступу: 23 січ. 2021
Розділ
Статьи
переглянуто раз: