Поточний номер
Том 9 № 2 (2025): МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ

В номері опубліковані результати наукових досліджень щодо ПР-технологій в умовах повномасштабної війни в Україні, маркетингових стратегій розвитку українського ринку освітніх послуг, маркетингового управління іміджем промислового підприємства, моделей поведінки споживачів у омінканальному середовищі, класифікації моделей розробки та виведення товару на ринок, форсайт-маркетингу інформаційних технологій, підготовки пресрелізів у цифровому маркетингу, SMM-маркетингу страхових компаній, використання GOOGLE ADS у рекламуванні SAAS-продуктів та Power BI в маркетинговому аналізі у контексті індустрії 5.0.
Від редакції: Сегментування аудиторій у соціальних мережах
Опубліковані:
2025-07-01
`1234567890987654323456787654324567