Конференція
Кафедра маркетингу Національного університету «Одеська політехніка», науковий журнал «Маркетинг і цифрові технології» проводять Міжнародну науково-практичну конференцію «Маркетинг і цифрові технології»
Мета конференції:
– обговорення наукових, методичних, практичних, освітніх питань трансформації маркетингу під впливом інформаційних технологій
Напрямки роботи конференції:
– тенденції та інновації цифрового маркетингу
– маркетингові дослідження на основі цифрових технологій
– маркетингові комунікації на основі цифрових технологій
– маркетинг-освіта в епоху цифрового маркетингу
Мета конференції:
– обговорення наукових, методичних, практичних, освітніх питань трансформації маркетингу під впливом інформаційних технологій
Напрямки роботи конференції:
– тенденції та інновації цифрового маркетингу
– маркетингові дослідження на основі цифрових технологій
– маркетингові комунікації на основі цифрових технологій
– маркетинг-освіта в епоху цифрового маркетингу
(29–30 травня 2014 р.)
ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології»
(26–27 травня 2016 р.)
ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології»
(25–26 травня 2018 р.)
ІV Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології» (24–25 вересня 2020 р.)
V Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології» (29–30 вересня 2022 р.)
VІ науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові
технології»
26–27 вересня 2024 р.