Маркетингові дослідження перспектив розвитку беспілотних транспортних автомобілів в Україні

  • Larysa Radkevych канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, Одеський національний політехнічний університет (Одеса, Україна).
  • Hanna Dubovych магістр маркетингу кафедри маркетингу Одеського національного політехнічного університету (Одеса, Україна).

Анотація

Стаття присвячена особливостям впровадження безпілотного транспорту в Україні. Розглянуто проблеми, які виникають в процесі освоєння інновації. Шляхом анкетування було виявлено ставлення споживачів до появи безпілотних автомобілів. На основі проведеного дослідження сформовано рекомендації, для ефективного впровадження безпілотного транспорту.


Ключові слова: маркетингове дослідження, безпілотний транспорт, інноваційний транспорт.


 DOI: 10.15276/mdt.2.4.2018.7


 


  1. Stewart, K., & Williams, M. (2005). Researching online populations: the use of online focus groups for social research. Qualitative Research, 5,395–416.

  2. James, N., & Busher, H. (2006). Credibility, authenticity and voice: dilemmas in online interviewing. Qualitative Research, 6.

  3. Global Market Research 2016. (2016). An ESOMAR Industry Report in cooperation with BDO Accountant & Advisiors. Publisher by ESOMAR, Amsterdam, The Netherlands, 158.

  4. Official Website SAE Internation. www.sae.org Retrieved from: https://www.sae.org.

  5. Official Website 2035.media. www.2035.media Retrieved from: http://2035.media/2017/04/06/ mediadigest-cars.

  6. Official Website Kommersant. www.kommersant.ru Retrieved from: https://www.kommersant. ru/doc/3213682.

  7. Official Website RGRU. www.rg.ru Retrieved from: https://rg.ru/2016/09/21/kak-bespilotnye-avtomobili-budut-reshat-voprosy-zhizni-i-smerti.html.

  8. Official Website Autocentre. www.autocentre.ua Retrieved from: https://www.autocentre. ua/avtopravo/dorogi/bespilotnie-avto-chto-budet-esli-oni-poyavyatsya-v-ukraine-314466.html.

  9. Official Website JSONTV. www.json.tv Retrieved from: http://json.tv/ict_telecom_analytics_ view/mirovoy-rynok-samoupravlyaemyh-avtomobiley-v-2020-2035-godah-20170828042106.

  10. Oklander, M.A. (2013). Suchasni transformatsii kulturnykh chynnykiv povedinky spozhyvacha [Modern transformations of cultural factors of consumer behavior]. Ekonomichnyi visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu Ukrainy "Kyivskyi politekhnichnyi instytut" Economic Herald of the National Technical University of Ukraine "Kyiv Polytechnic Institute", 10, 386392 [in Ukrainian].

##submission.howToCite##
RADKEVYCH, Larysa; DUBOVYCH, Hanna. Маркетингові дослідження перспектив розвитку беспілотних транспортних автомобілів в Україні. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 2, n. 4, p. 105-117, гру. 2018. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <http://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/57>. Дата доступу: 16 січ. 2019
Розділ
Статьи
переглянуто раз: