Сучасні тенденції Інтернет-маркетингу на міжнародному ринку
Анотація
В статті розглянуто сучасні тенденції розвитку цифрового маркетингу на міжнародному ринку. Виділено важливі аспекти впливу інформаційних технологій на зміну людського побуту та діяльності підприємств. Визначено значущість інтернет-маркетингу для задоволення потреб споживачів нового покоління. Проаналізований розвиток глобалізації та зроблено акцент на її трансформації в процеси глокалізації. Визначені основні напрями використання інформаційних технологій у маркетингу з їх тенденцією до персоніфікації. Проаналізовані ефективні інструменти просування продукції у мережі інтернет, що мають значний розвиток останні роки. Виділено основні інформаційно-рекламні технології на міжнародному ринку. Зроблено висновок щодо подальшої трансформації маркетингу у зв’язку зі стрімким розвитком технологій, в частковості розробки стандарту 5G.
Ключові слова: інтернет-маркетинг, глобалізація, глокалізація, міжнародний ринок, інформаційно-рекламні технології
DOI: 10.15276/mdt.3.2.2019.5
- Myronova, N., & Tretiak, Ya. (2018). Internet-trendy 2018: chomu na pershyi plan vyishly zminy, mozhlyvosti ta vidpovidalnist [Internet trends 2018: Why changes, cpportunities, and responsibilities come first]. https://mind.ua Retrieved from https://mind.ua/publications/20185562-internet-trendi-2018-chomu-na-pershij-plan-vijshli-zmini-mozhlivosti-ta-vidpovidalnist (in Ukrainian)
- Terkel, B. (2018). Use pro nykh [All about them]. Dnipro: Monolit. (in Ukrainian)
- Korolov, Ye. Analityky narakhuvaly 4 mlrd korystuvachiv internet [Analysts have counted 4 billion Internet users]. https://techtoday.in.ua Retrieved from https://techtoday.in.ua/news/analitiki-narahuvali-4-mlrd-koristuvachiv-internetu-90207.html (in Ukrainian)
- 50 korporatsii, yaki keruiut svitom [50 corporations that run the world]. https://www.unian.ua Retrieved from https://www.unian.ua/world/558686-50-korporatsiy-yaki-keruyut-svitom-spisok.html (in Ukrainian)
- Pollifroni, M. (2006). Globalization and Glocalization: an Epistemological Analysis from Business. Economics Economia Aziendal, no. 3, pp. 109-124.
- Bochko, O.Yu. (2018). Evoliutsiia rozvytku kontseptsii internet-marketynhu [Evolution of the development of Internet marketing concepts]. Proceedings from MIIM ’18: III Mizhnarodna naukovo-praktychna konferetsiia “Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii” [The Third International Scientific and Practical Conference “Marketing and digital technology”], 55-56. Odesa: TES. (in Ukrainian)
- Dannye po tranzaktciiam email podpischikov teper dostupny v Ofsys blagodaria integratcii s Google Analytics [Subscribers email transaction data is now available in Ofsys thanks to integration with Google Analytics]. https://www.cossa.ru Retrieved from https://www.cossa.ru/155/93616/ (in Russian)
- Reklama pridet v Microsoft Outlook [Ads will come in Microsoft Outlook]. https://www.sostav.ru Retrieved from https://www.sostav.ru/publication/reklama-pridet-v-microsoft-outlook-b-xbox-7048.html (in Russian)
- eBay i PayPal ofitsiino vidokremylys odyn vid odnoho [eBay and PayPal are officially separated from each other]. https://news.finance.ua Retrieved from https://news.finance.ua/ua/news/-/354816/ebay-i-paypal-ofitsijno-vidokremylysya-odyn-vid-odnogo (in Ukrainian)
- Delivery Agent Embeds ShopTV with Sony. www.multichannel.com Retrieved from https://www.multichannel.com/news/delivery-agent-embeds-shoptv-sony-390230 (in English)
-
pdf 5 (English)
скачано раз