Видавнича етика

Одеський національний політехнічний університет, як засновник рецензованого журналу «Маркетинг і цифрові технології», підтримує політику видавництва Elsevier, спрямовану на дотримання норм видавничої етики. Частими є випадки недотримання авторами таких норм: копіювання робіт інших авторів без посилань на джерело; присвоєння робіт інших авторів; шахрайство при проведенні досліджень.
Одеський національний політехнічний університет визнає, що дотримання норм видавничої етики є фундаментальним принципом рецензування статей та видання журналу «Маркетинг і цифрові технології» і є сферою відповідальності головного редактора.
Одеський національний політехнічний університет використовує методичні рекомендації, розроблені у видавництві Elsevier на допомогу редакторам, рецензентам, авторам в частині дотримання норм видавничої етики. Дані методичні рекомендації засновані на діючій політиці Elsevier в сфері видавничої етики.
Одеський національний політехнічний університет співпрацює з іншими видавцями для впровадження стандартів видавничої етики.