Транскордонне освітньо-наукове співробітництво з міжнародного цифрового маркетингу в Карпатському єврорегіоні
Анотація
У статті досліджуються вперше теоретичні основи формування транскордонного освітньо-наукового співробітництва (ТКОНС). Зокрема, для цього було вивчено світовий досвід освітніх та наукових проектів в контексті досліджуваного питання і запропоновано виділити відповідні форми, принципи та термінологічні основи ТКОНС. Також автором звернено увагу на особливостях підготовки студентів маркетологів у сучасних умовах та виділено окремі проблемні питання і шляхи їх вирішення в контексті євроцифрової інтеграції України. Запропоновано новітню модель вдосконалення ТКОНС з міжнародного цифрового маркетингу через створення «Транскордонної навчально-дослідної цифрової лабораторії з маркетингових досліджень» на базі ВНЗ Карпатського Єврорегіону. Для цього було проаналізовано передумови саме такої інтеграції країн-учасниць, вказано на нові можливості студентів у вивченні фахових дисциплін, акцентовано увагу на завданнях та функціях лабораторії в навчально-методичному і науково-дослідному напрямках, а також рекомендовані програмні продукти та їх можливості у реалізації намічених цілей.
Ключові слова: транскордонне співробітництво, транскордонне освітнє співробітництво, транскордонне наукове співробітництво, міжнародний маркетинг, цифровий маркетинг, маркетингові лабораторії, Карпатський Єврорегіон
DOI: 10.15276/mdt.4.2.2020.3
- Kaszuba K. Cooperation between Universities and Enterprises with the Aim to Modernise Transborder Regions on the Example of Clusters Development and Cluster Initiatives in Podkarpacie. Socio-economic Union in the context of the modernization of cross-border regions. Rzeszow: Publishing house of Rzechevski University, 2008. Р. 235–250.
- Bakushevich I. Experience and Prospective of Innovative Clusters Implementation in the Knowledge Based Economy of Transborder Regions in Ukraine and Poland. Socio-economic Union in the context of the modernization of cross-border regions. Rzeszow: Publishing house of Rzechevski University, 2008. Р. 251–264.
- Fernández-Zubieta A., Guy K. (2010). Developing the European Research Area: Improving Knowledge Flows via Researcher Mobility. JRC Scientific and Technical Reports. European Commission Luxembourg. DOI:10.2791/46436. URL: https://publications.jrc.ec.europa.eu/ repository/bitstream/JRC58917/lfna24511enn.pdf.
- Garlick S., Kresl P., Vaessen P. Supporting the Contribution of Higher Education Institutions to Regional Development. The Øresund Science Region: A cross-border partnership between Denmark and Sweden. Paris: OECD, 2006.
- Marimon R., Lietaert M., & Grigolo M. Towards the a Fifth Freedome: Increasing the Mobility of Researchers in the European Union. Higher Education in Europe. 2009. № 34(1). P. 25–37.
- Окландер М. Професійна сертифікація маркетологів. Маркетинг і цифрові технології. 2019. Том 3. № 2. С. 4–7.
- Окландер М. Неформальна освіта маркетологів. Маркетинг і цифрові технології. Том 3. № 1. С. 4–6.
- Окландер М. Напрямки модернізації маркетингової освіти в Україні. Маркетинг в Україні. 2015. №5 (92). С. 59–65.
- Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя : монографія / М.А. Окландер, Т.О. Окландер, О.І. Яшкіна [та ін.]; за ред. М.А. Окландера. Одеса, 2017. 292 с.
- 10. Окландер, М.А. Проблеми формування маркетингової системи країни. Київ, 167 с.
-
pdf-3
скачано раз