Маркетингові ризики: класифікація та методи оцінки
Анотація
У статті наведено аналіз ризиків у маркетингових заходах. Для оцінки маркетингового ризику визначено два статистичні методи. Кількісні методи дозволяють отримати імовірнісну оцінку ризику. Якісні методи дозволяють групувати ризики за категоріями: високий, середній та низький. Дана система класифікації та оцінки маркетингового ризику відповідає загальним показникам теорії маркетингу. Науковий та методологічний підхід використовується для оцінки ринкових ризиків у всіх сферах маркетингу: у товарах, цінах, продажах та комунікативній політиці. Маркетингове дослідження є інструментом оцінки маркетингових ризиків, тенденція якої базується на ймовірності певних ризиків для кожної маркетингової діяльності.Ключові слова: маркетингові ризики, оцінка ризиків, кількісні методи, якісні методи, маркетингові дослідження
DOI: 10.15276/mdt.1.1.2017.8
American Marketing Association site. www.marketingpower.com. Retrieved from www.marketingpower.com.
Rudelius, V., Azaryan, O., & Babenko, N. et al. (2009). Marketing: Textbook. K.: Training Center "Consortium for Enhancement of Management Education in Ukraine" [in Ukrainian].
Smith, A. (1993). Investigation of nature and causes of nations wealth. Anthology of economic classics : In 2 vols. v.1. M.: Economics [in Russian].
Pavlenko, A., Reshetnikova, I., & Voychak, A. et al. (2008). Marketing: [Textbook]. – K.: KNEU.
Granaturov, V. (2003). Analysis of business risks: problems of definition, classification and quantification: monograph. Odessa Institute of Market Problems and Economic and Ecological Studies of NAS of Ukraine.
Danko, T. (2001). Marketing Management [Textbook]. M : INFRA-M.
Volkov, I. (2004). Project Analysis: Advanced Course: [Tutorial]. M. : INFRA-M.
Site Chemo-Pol Technopark. http://chemopol.com. Retrieved from http://chemopol.com.ua/ innovative-structure/technopark-hemopol / organizational-and-functional-structure-of-technopark.
Badalova, A. (2009). The main management problems of marketing risk of engineering enterprises. Vestnik MSTU "STANKIN". www.stankin.ru. Retrieved from http://www.stankin.ru/science/vestnik-mgtu-stankin/archive/magazin-may-2009.pdf [in Russian].
MacDonald, M., Smith, B., & Ward, K. (2007). A proper marketing check: refocusing of strategy to the value of the company. M.: IDT Group.
Solntsev, S., Ovchinnikov, A. (2013). Methods of risks assessment in investment projects. Economy and Entrepreneurship, № 1-2, 644-648.
Zozulev, A., Solntsev, S. (2008). Marketing research: theory, methodology, statistics. Kiev : Knowledge.
Kendall, M., & Stuart, A. (1973). Statistical conclusions and communication. M. : Nauka.
West, Cr., & Baker, M.J. (2002). Marketing researches. SPb. : Piter.
-
pdf.file 8 (English)
скачано раз
##submission.howToCite##
OKLANDER, Tatyana; PEDKO, Irina.
Маркетингові ризики: класифікація та методи оцінки.
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 1, n. 1, p. 128-138, лис. 2017.
ISSN 2523-434X.
Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/11>. Дата доступу: 23 гру. 2024