Маркетингові ризики: класифікація та методи оцінки

  • Tatyana Oklander Окландер Т.О., д-р екон. наук, доцент, завідувач кафедри економіки та підприємництва, Одеська державна академія будівництва та архітектури (Одеса, Україна)
  • Irina Pedko Педько І.А., д-р екон. наук, доцент, декан факультету економіки та менеджменту в будівництві, Одеська державна академія будівництва та архітектури (Одеса, Україна)

Анотація

У статті наведено аналіз ризиків у маркетингових заходах. Для оцінки маркетингового ризику визначено два статистичні методи. Кількісні методи дозволяють отримати імовірнісну оцінку ризику. Якісні методи дозволяють групувати ризики за категоріями: високий, середній та низький. Дана система класифікації та оцінки маркетингового ризику відповідає загальним показникам теорії маркетингу. Науковий та методологічний підхід використовується для оцінки ринкових ризиків у всіх сферах маркетингу: у товарах, цінах, продажах та комунікативній політиці. Маркетингове дослідження є інструментом оцінки маркетингових ризиків, тенденція якої базується на ймовірності певних ризиків для кожної маркетингової діяльності.
 
Ключові слова: маркетингові ризики, оцінка ризиків, кількісні методи, якісні методи, маркетингові дослідження
 
DOI: 10.15276/mdt.1.1.2017.8


  1. American Marketing Association site. www.marketingpower.com. Retrieved from www.marketingpower.com.


  2. Rudelius, V., Azaryan, O., & Babenko, N. et al. (2009). Marketing: Textbook. K.: Training Center "Consortium for Enhancement of Management Education in Ukraine" [in Ukrainian].


  3. Smith, A. (1993). Investigation of nature and causes of nations wealth. Anthology of economic classics : In 2 vols. v.1. M.: Economics [in Russian].


  4. Pavlenko, A., Reshetnikova, I., & Voychak, A. et al. (2008). Marketing: [Textbook]. – K.: KNEU.


  5. Granaturov, V. (2003). Analysis of business risks: problems of definition, classification and quantification: monograph. Odessa Institute of Market Problems and Economic and Ecological Studies of NAS of Ukraine.


  6. Danko, T. (2001). Marketing Management [Textbook]. M : INFRA-M.


  7. Volkov, I. (2004). Project Analysis: Advanced Course: [Tutorial]. M. : INFRA-M.


  8. Site Chemo-Pol Technopark. http://chemopol.com. Retrieved from http://chemopol.com.ua/ innovative-structure/technopark-hemopol / organizational-and-functional-structure-of-technopark.


  9. Badalova, A. (2009). The main management problems of marketing risk of engineering enterprises. Vestnik MSTU "STANKIN". www.stankin.ru. Retrieved from http://www.stankin.ru/science/vestnik-mgtu-stankin/archive/magazin-may-2009.pdf [in Russian].


  10. MacDonald, M., Smith, B., & Ward, K. (2007). A proper marketing check: refocusing of strategy to the value of the company. M.: IDT Group.


  11. Solntsev, S., Ovchinnikov, A. (2013). Methods of risks assessment in investment projects. Economy and Entrepreneurship, № 1-2, 644-648.


  12. Zozulev, A., Solntsev, S. (2008). Marketing research: theory, methodology, statistics. Kiev : Knowledge.


  13. Kendall, M., & Stuart, A. (1973). Statistical conclusions and communication. M. : Nauka.


  14. West, Cr., & Baker, M.J. (2002). Marketing researches. SPb. : Piter.

##submission.howToCite##
OKLANDER, Tatyana; PEDKO, Irina. Маркетингові ризики: класифікація та методи оцінки. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 1, n. 1, p. 128-138, лис. 2017. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/11>. Дата доступу: 22 лис. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз