Чорна п’ятниця як інструмент стимулювання збуту
Анотація
У статті розкрито особливості просування та стимулювання продажу на ринках типу B2C (Business-to-Consumer). Обґрунтовано використання інструментів цифрового маркетингу у процесі стимулювання продажу товару за допомогою цифрових каналів, зокрема через інтернет-магазини, а також застосування пошукового просування (SEO) та SMM-маркетингу. Розглянуто маркетингові комунікації та елементи стимулювання продажу, що застосовуються рітейлерськими компаніями при підготовці до сезонних розпродажів. Досліджено активність споживачів до рітейлерів у період підготовки до розпродажів, інструменти, що використовує роздрібна торгівля з метою впливу на споживача та підвищення активності продажу товарів. Узагальнено та проаналізовано статистичні дані онлайн-платформ Black-friday.global, Picodi, Google Trends. Досліджено чинники, що впливають на можливості інтернет-магазинів та роздрібної торгівлі під час «Чорної п’ятниці». Висвітлено особливості функціонування торгових платформ, які надають торгові онлайн-площі та забезпечують маркетингові комунікації у мережі Інтернет.
Ключові слова: просування товару, стимулювання збуту, Чорна п’ятниця, маркетингові комунікації, цифровий маркетинг, рітейл, маркетплейс.
DOI: 10.15276/mdt.4.4.2020.3
-
pdf_3 (English)
скачано раз