Маркетинговий аудит: сутність та механізм реалізації

  • Ірина Миколаївна Єпіфанова канд. екон. наук, доцент доцент кафедри економіки підприємства Одеський національний політехнічний університет

Анотація

У статті проведено дослідження особливостей реалізації та етапності проведення маркетингового аудиту. Досліджено роль маркетингового аудиту в системі підвищення ефективності діяльності підприємства в умовах управління кризовими явищами та виходу нової продукції на нові ринки. Розроблено систему етапів проведення маркетингового аудиту та проілюстровано окремими прикладами української та зарубіжної компанії. Визначено ключові інструменти реалізації маркетингового аудиту. Автором запропоновано форму для проведення первинного спостереження об’єкта проведення маркетингового аудиту. Досліджено можливості застосування фільтрової моделі в системі проведення маркетингового аудиту. Обґрунтовано недостатність висвітлення у науковій літературі питань організаційно-методичного забезпечення реалізації маркетингового аудиту на підприємстві.


Ключові слова: маркетинговий аудит, ефективність діяльності підприємства, фільтрова модель, організація маркетингу, конкурентне середовище.


DOI: 10.15276/mdt.4.4.2020.5

##submission.howToCite##
ЄПІФАНОВА, Ірина Миколаївна. Маркетинговий аудит: сутність та механізм реалізації. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 4, n. 4, p. 71-81, гру. 2020. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/121>. Дата доступу: 21 лис. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз