Маркетинговий аудит: сутність та механізм реалізації
Анотація
У статті проведено дослідження особливостей реалізації та етапності проведення маркетингового аудиту. Досліджено роль маркетингового аудиту в системі підвищення ефективності діяльності підприємства в умовах управління кризовими явищами та виходу нової продукції на нові ринки. Розроблено систему етапів проведення маркетингового аудиту та проілюстровано окремими прикладами української та зарубіжної компанії. Визначено ключові інструменти реалізації маркетингового аудиту. Автором запропоновано форму для проведення первинного спостереження об’єкта проведення маркетингового аудиту. Досліджено можливості застосування фільтрової моделі в системі проведення маркетингового аудиту. Обґрунтовано недостатність висвітлення у науковій літературі питань організаційно-методичного забезпечення реалізації маркетингового аудиту на підприємстві.
Ключові слова: маркетинговий аудит, ефективність діяльності підприємства, фільтрова модель, організація маркетингу, конкурентне середовище.
DOI: 10.15276/mdt.4.4.2020.5
-
pdf_5
скачано раз