Методичні рекомендації щодо створення відеоконтенту у цифровому середовищі на прикладі розробки промо-ролика закладу вищої освіти
Анотація
У статті представлені методичні рекомендації щодо практичного застосування концепції економіки вражень в цифровому середовищі на прикладі розробки промо-ролика ЗВО. Уточнена значущість вражень в процесі обробки інформації як чинника, який утримує увагу користувача. Вдало розроблений цифровий контент дозволить включити уяву користувача, перенесе його в наведену ситуацію та зробить частиною дії, що відбувається. Завдяки запропонованим рекомендаціям розробник зможе запропонувати контент, який стане чуттєвим досвідом користувача. Обґрунтовані етапи планування та реалізації шоу у цифровому середовищі відповідно до законів драматургії. Дія має відбуватись в уяві користувача, під впливом емоцій, що виникають під враженнями від побаченого або почутого. Узагальнено елементи сторітелінгу і цифрового маркетингу, що рекомендовані при розробці емоційного цифрового контенту. Наведені складові елементи постановки шоу у цифровому форматі. Запропоновані мотиви для створення історій для промо-ролику зво.
Ключові слова: економіка вражень, цифровий контент, цифровий маркетинг, сторітелінг, оцінка вражень
DOI: 10.15276/mdt.5.2.2021.3
- Семенюк С.Б. Відеомаркетинг в діяльності закладів вищої освіти. Marketing and Digital Technologies. №3.с. 68–77.
- Broadbent С. 8 principles for better video content marketing. Cedar Communications. 2015. July. 46 p.
- Болотна О. В. Емоційний маркетинг як технологія управління поведінкою споживачів. Ефективна економіка. 2013. № 8. С. 15.
- Петриченко П. А. Управління емоціями та враженнями клієнтів. Вісник соціально-економічних досліджень.2014: №2. С. 232–
- Балдинюк А. Г. Менеджмент вражень як стратегічний напрямок розвитку організації та її бренду. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». № 6. С. 88.
- Кросмедіа: контент, технології, перспективи: колективна моногр. / за заг. ред. В. Е. Шевченко; Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка. К.: Кафедра мультимедійних технологій і медіа дизайну Інституту журналістики Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, 2017. 234 с.
- Зіненко О. Візуальний сторітелінг як інструмент медіаграмотності. Збірник статей Восьмої міжнародної науково-методичної конференції «Критичне мислення в епоху токсичного контенту». Київ: Центр Вільної Преси, Академія української преси, 2020. С.42.
- Jackson C. After Effects for Designers. R.: Routledge, 2017. 326 p.
- 8 Mobile Videography Tips for Beginners.URL: https://www.grafdom.com/mobile-videography-tips-beginners.
- Allen C. The Essential Guide to Open Source Flash Development. Friendsof ED, 2008. 350 p.
-
pdf_3
скачано раз