Методичні рекомендації щодо створення відеоконтенту у цифровому середовищі на прикладі розробки промо-ролика закладу вищої освіти

  • Олександр Іванович Пушкар доктор економічних наук, професор завідувач кафедри комп’ютерних систем і технологій Харківський національний економічний університет ім. С.Кузнеця (Харків, Україна)
  • Юлія Леонідівна Татаринцева кандидат економічних наук доцент кафедри міжнародного бізнесу та фінансів Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» (Харків, Україна)

Анотація

У статті представлені методичні рекомендації щодо практичного застосування концепції економіки вражень в цифровому середовищі на прикладі розробки промо-ролика ЗВО. Уточнена значущість вражень в процесі обробки інформації як чинника, який утримує увагу користувача. Вдало розроблений цифровий контент дозволить включити уяву користувача, перенесе його в наведену ситуацію та зробить частиною дії, що відбувається. Завдяки запропонованим рекомендаціям розробник зможе запропонувати контент, який стане чуттєвим досвідом користувача. Обґрунтовані етапи планування та реалізації шоу у цифровому середовищі відповідно до законів драматургії. Дія має відбуватись в уяві користувача, під впливом емоцій, що виникають під враженнями від побаченого або почутого. Узагальнено елементи сторітелінгу і цифрового маркетингу, що рекомендовані при розробці емоційного цифрового контенту. Наведені складові елементи постановки шоу  у цифровому форматі. Запропоновані мотиви для створення історій для промо-ролику зво.


Ключові слова: економіка вражень, цифровий контент, цифровий маркетинг, сторітелінг, оцінка вражень


DOI: 10.15276/mdt.5.2.2021.3 



  1. Семенюк С.Б. Відеомаркетинг в діяльності закладів вищої освіти. Marketing and Digital Technologies. №3.с. 68–77.

  2. Broadbent С. 8 principles for better video content marketing. Cedar Communications. 2015. July. 46 p.

  3. Болотна О. В. Емоційний маркетинг як технологія управління поведінкою споживачів. Ефективна економіка. 2013. № 8. С. 15.

  4. Петриченко П. А. Управління емоціями та враженнями клієнтів. Вісник соціально-економічних досліджень.2014: №2. С. 232–

  5. Балдинюк А. Г. Менеджмент вражень як стратегічний напрямок розвитку організації та її бренду. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». № 6. С. 88.

  6. Кросмедіа: контент, технології, перспективи: колективна моногр. / за заг. ред. В. Е. Шевченко; Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка. К.: Кафедра мультимедійних технологій і медіа дизайну Інституту журналістики Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, 2017. 234 с.

  7. Зіненко О. Візуальний сторітелінг як інструмент медіаграмотності. Збірник статей Восьмої міжнародної науково-методичної конференції «Критичне мислення в епоху токсичного контенту». Київ: Центр Вільної Преси, Академія української преси, 2020. С.42.

  8. Jackson C. After Effects for Designers. R.: Routledge, 2017. 326 p.

  9. 8 Mobile Videography Tips for Beginners.URL: https://www.grafdom.com/mobile-videography-tips-beginners.

  10. Allen C. The Essential Guide to Open Source Flash Development. Friendsof ED, 2008. 350 p.

##submission.howToCite##
ПУШКАР, Олександр Іванович; ТАТАРИНЦЕВА, Юлія Леонідівна. Методичні рекомендації щодо створення відеоконтенту у цифровому середовищі на прикладі розробки промо-ролика закладу вищої освіти. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 5, n. 2, p. 27-35, чер. 2021. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/137>. Дата доступу: 04 жов. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз