Стратегії вибору інструментів інтернет-маркетингу в залежності від бізнес-моделей підприємств
Анотація
У статті проаналізовано особливості бізнес-моделей та інструментів інтернет-маркетингу. Класифіковано інструменти інтернет-маркетингу за моделлю 5P. Класифіковано та визначено мету бізнес-моделей за моделлю 5P. Окреслено напрямки оптимізації використання широкого спектра інструментів інтернет-маркетингу. Запропоновано стратегії використання інструментів інтернет-маркетингу у діяльності підприємства або організації у мережі Інтернет.
Ключові слова: інтернет-маркетинг, інструменти інтернет-маркетингу, бізнес-моделі в мережі Інтернет, стратегії інтернет-маркетингу.
DOI: 10.15276/mdt.5.2.2021.7
1. Vavryk A. B. Metody ta instrumenty Internet-marketynhu. Naukovyj visnyk Uzhhorods"koho nacional"noho universytetu. Vypusk 22, chastyna 1. 2018. S. 44-47.
- Afanas"yeva O.P. Internet-Marketynh. Xarkivs"kyj derzhavnyj universytet xarchuvannya i torhivli. Opornyj konspekt lekcij. 2017. S. 3-25.
- Illyashenko S. M., Ivanova T.Ye. Instrumenty ta metody prosuvannya produkciyi v Internet: analitychnyj ohlyad. Marketynh i menedzhment innovacij, № 3. 2015. S.20-32.
4. Mozhova H. V. Instrumenty internet-marketynhu ta yix perevahy dlya suchasnyx ukrayins"kyx pidpryyemstv. Efektyvna ekonomika № 10, 2013. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2429 (accessed 2 February 2021).
- Oklander M.A., Oklander T.O., Yashkina O.I. Tendenciyi marketynhovyx doslidzhen": onlajn paneli ta onlajn spil"nosty. Marketynh i menedzhment innovacij. 2018. № 1. S. 118–129.
- Zanora V.O. Internet ta cyfrovyj marketynh: teoretychni osnovy. Prychornomors"ki ekonomichni studiyi. Vypusk 36. 2018. S. 117-120.
- Turchyn L., Ostroverxov V. Suchasni trendy internet-marketynhu. Rehional"ni aspekty rozvytku produktyvnyx syl Ukrayiny. Vyp. 24. 2019. S. 75-85.
8. M. Rappa. Business models on the web. Available at: http://digitalenterprise.org/models/models.html (accessed 2 February 2021).
- Mamalyha S. V, Loyik I.I. Cuchasni pidxody do traktuvannya marketynh-miksu. Zbirnyk naukovyx prac" VNAU Seriya: Ekonomichni nauky №4 (70) Tom 2. 2012. S. 144-149.
- Oklander, T. O. Oklander, O. I. Yashkina (2017) Tsyfrovyi marketynh – model marketynhu ХХІ storichchia. [Digital marketing - a model of marketing of the XXI century] (in Ukrainian).
-
pdf_7
скачано раз