Стратегії вибору інструментів інтернет-маркетингу в залежності від бізнес-моделей підприємств

  • Оксана Іванівна Яшкіна доктор економічних наук, професор професор кафедри маркетингу Державний університет «Одеська політехніка» у(Одеса, Україна)
  • Микита Сергійович Савельєв бакалавр маркетингу Державний університет «Одеська політехніка» (Одеса, Україна)

Анотація

У статті проаналізовано особливості бізнес-моделей та інструментів інтернет-маркетингу. Класифіковано інструменти інтернет-маркетингу за моделлю 5P. Класифіковано та визначено мету бізнес-моделей за моделлю 5P. Окреслено напрямки оптимізації використання широкого спектра інструментів інтернет-маркетингу. Запропоновано стратегії використання інструментів інтернет-маркетингу у діяльності підприємства або організації у мережі Інтернет.


Ключові слова: інтернет-маркетинг, інструменти інтернет-маркетингу, бізнес-моделі в мережі Інтернет, стратегії інтернет-маркетингу.


DOI: 10.15276/mdt.5.2.2021.7


     1. Vavryk A. B. Metody ta instrumenty Internet-marketynhu. Naukovyj visnyk Uzhhorods"koho nacional"noho universytetu. Vypusk 22, chastyna 1. 2018. S. 44-47.



  1. Afanas"yeva O.P. Internet-Marketynh. Xarkivs"kyj derzhavnyj universytet xarchuvannya i torhivli. Opornyj konspekt lekcij. 2017. S. 3-25.

  2. Illyashenko S. M., Ivanova T.Ye. Instrumenty ta metody prosuvannya produkciyi v Internet: analitychnyj ohlyad. Marketynh i menedzhment innovacij, № 3. 2015. S.20-32.


      4. Mozhova H. V. Instrumenty internet-marketynhu ta yix perevahy dlya suchasnyx ukrayins"kyx pidpryyemstv. Efektyvna ekonomika № 10, 2013. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2429 (accessed 2 February 2021).



  1. Oklander M.A., Oklander T.O., Yashkina O.I. Tendenciyi marketynhovyx doslidzhen": onlajn paneli ta onlajn spil"nosty. Marketynh i menedzhment innovacij. 2018. № 1. S. 118–129.

  2. Zanora V.O. Internet ta cyfrovyj marketynh: teoretychni osnovy. Prychornomors"ki ekonomichni studiyi. Vypusk 36. 2018. S. 117-120.

  3. Turchyn L., Ostroverxov V. Suchasni trendy internet-marketynhu. Rehional"ni aspekty rozvytku produktyvnyx syl Ukrayiny. Vyp. 24. 2019. S. 75-85.


      8. M. Rappa. Business models on the web. Available at: http://digitalenterprise.org/models/models.html (accessed 2 February 2021).



  1. Mamalyha S. V, Loyik I.I. Cuchasni pidxody do traktuvannya marketynh-miksu. Zbirnyk naukovyx prac" VNAU Seriya: Ekonomichni nauky №4 (70) Tom 2. 2012. S. 144-149.

  2. Oklander, T. O. Oklander, O. I. Yashkina (2017) Tsyfrovyi marketynh – model marketynhu ХХІ storichchia. [Digital marketing - a model of marketing of the XXI century] (in Ukrainian).

##submission.howToCite##
ЯШКІНА, Оксана Іванівна; САВЕЛЬЄВ, Микита Сергійович. Стратегії вибору інструментів інтернет-маркетингу в залежності від бізнес-моделей підприємств. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 5, n. 2, p. 75-83, чер. 2021. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/141>. Дата доступу: 22 лис. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз