Дослідження таргету як інструменту маркетингових комунікацій

  • Ірина Василівна Городняк канд. соц. наук, доцент, доцент кафедри маркетингу Львівський національний університет імені Івана Франка (Львів, Україна)
  • Лілія-Ольга Ігорівна Хоміць магістрантка кафедри маркетингу Львівський національний університет імені Івана Франка (Львів, Україна)

Анотація

Розглянуто сутність таргетованої реклами як інструменту маркетингових комунікацій Описано процес визначення цільової аудиторії для здійснення таргетованих маркетингових комунікацій. Наведено основні види таргетованої реклами та їхні особливості. Проаналізовано переваги та недоліки таргетованої реклами. Здійснено аналіз показників діяльності корпорації Facebook (з недавнього часу – Meta Platforms) та її інструментарію для здійснення маркетингових комунікацій таргетованою рекламою, що пояснює популярність даної корпорації та її рекламних платформ. Графічно побудовано та описано структуру таргетованої рекламної кампанії на платформі Facebook Ads Manager. Проаналізовано категорії цілей таргетованої реклами в Facebook Ads Manager та наведено види, які у них входять. Описано типи закупівель реклами в Facebook Ads Manager. Окреслено можливості здійснення комплексного ситуаційного аналізу для підвищення ефективності таргетованої рекламної комунікації. Наведено рекомендації для складових налаштування рекламної структури Facebook Ads Manager.


Ключові слова: маркетингові комунікації, таргетована реклама, види таргетованої реклами, ситуаційний аналіз, Facebook Ads Manager.


DOI: 10.15276/mdt.6.2.2022.1



  1. Башинська І.О. Маркетингові комунікації інноваційно-активних промислових підприємств: формування, інтеграція, розвиток: монографія. Донецьк: Ноулідж, 2012. 199 с.

  2. Бойчук І.В., Музика О.М. Інтернет в маркетингу: підручник. Київ: Центр навчальної літератури, 2010. 512 с.

  3. Бурлаков О.С., Електронна комерція як засіб підвищення ефективності збутової діяльності агроформувань. Інноваційна економіка. 2013. № 1. С. 306-308. URL: https://modecon. mnau.edu.ua/information-technology-of-staff-potential (дата звернення 17.02.2022).

  4. Євсейцева О. С., Меркулова Д. Д. Таргетинг - цілеспрямований вплив на споживача. Економіка та держава. 2019. №3. С.107–113. URL: http://www.economy. in.ua/?op=1&z=4287&i=18 (дата звернення 16.02.2022).

  5. Король І.В. Маркетингові комунікації: навчально-методичний посібник. Умань: Візаві, 2018. 191 с.

  6. Майовець Є.Й. Маркетинг: теорія та методологія: навчальний посібник. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2015. 450 с.

  7. Майовець Є., Кузик О. Маркетингові комунікації. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2013. 192 с.

  8. Ретаргетинг. Українська Вікіпедія : вебсайт. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/ ретаргетинг (дата звернення 16.02.2022).

  9. Розвивайте бізнес за допомогою рішень від Facebook. Meta for Business : вебсайт. URL: https://www.facebook.com/business/marketing/facebook (дата звернення 20.02.2022).

  10. Цільовий маркетинг. Види таргетованої реклами. Українська Вікіпедія : вебсайт. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/цільовий_маркетинг (дата звернення 17.02.2022).

  11. Шевченко А.О. Основні види інтернет-реклами. Cikavosti Інтернет журнал : вебсайт. Львів, 2013. URL: https://cikavosti.com/osnovni-vidi-internet-reklami/#hcq=RfOhHPs (дата звернення 11.02.2022).

  12. Facebook Ads Manager: веб-сайт. URL: https://www.facebook.com/adsmanager/manage/ campaigns?act=1216958611784837&filter_set&naventry_point=cm_redirect&nav_source=external (accessed 21 February 2022).

  13. Facebook's average revenue per user (ARPU) from 2012 to 2024. Statista : website. 04.02.2021. URL: https://www.statista.com/statistics/234056/facebooks-average-advertising-revenue-per-user/ (accessed 20 February 2022).

  14. Facebook's revenue and net income from 2007 to 2021. Statista : website. URL: https://www.statista.com/statistics/277229/facebooks-annual-revenue-and-net-income/ (accessed 20 February 2022).

  15. Give people the power to build community and bring the world closer together. Meta : website. URL: https://about.facebook.com/company-info/ (accessed 21 February 2022).

  16. Most popular social networks worldwide as of January 2021, ranked by number of active users. Statista : website. URL: https://www.statista.com/statistics/272014/global-social-networks-ranked-by-number-of-users/ (accessed 10 March2022).

  17. Number of daily active Facebook users worldwide as of 4rd quarter 2021. Statista : website. URL: https://www.statista.com/statistics/346167/facebook-global-dau/ (accessed 20 February 2022).

  18. Number of monthly active Facebook users worldwide as of 4rd quarter 2021. Statista : website. URL: https://www.statista.com/statistics/346167/facebook-global-dau/ (accessed 20 February 2022).

  19. Plummer J., Rappaport S., Hall T., Barocci R. The online advertising playbook: proven strategies and tested tactics from the Advertising Research Foundation. Hoboken, N.J.: Wiley. 2007 Р. 323. URL: https://assets.thalia.media/images-adb/20/10/2010c23f-b6e3-41fa-918b-2e55beeb39e7.pdf (accessed 15 February 2022).

  20. Susan Ward. Target Marketing and Market Segmentation. The Balance Small Business Blog : website. URL: https://www.thebalancesmb.com/target-marketing-2948355 (accessed 15 February 2022).

  21. What is Targeted Advertising: Guide. SendPluse Support: website. URL: https://sendpulse.com/support/glossary/targeted-advertising (accessed 15 February 2022).

##submission.howToCite##
ГОРОДНЯК, Ірина Василівна; ХОМІЦЬ, Лілія-Ольга Ігорівна. Дослідження таргету як інструменту маркетингових комунікацій. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 6, n. 2, p. 7-20, чер. 2022. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/196>. Дата доступу: 23 гру. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз