Аналіз інтернет-маркетингових наукових напрямів
Анотація
Сталий розвиток інтернет-маркетингу (пізніше позначений як IM) стикається з динамічним середовищем і його змінами, які відбуваються як в комерційних умовах, так і у використанні електронних інструментів і концепцій, які застосовуються. Зростаюче значення IM пояснюється розвитком електронних ринків, збільшенням числа споживачів нового покоління, поглибленням інтересу вчених з різних наукових областей, а також розширенням бази знань, яка з ними пов'язана. Незважаючи на постійно зростаючу кількість наукової літератури про маркетинг в Інтернеті, ця область досліджень все ще перебуває на початковій стадії. Мета цієї статті – проаналізувати області поточних IM-досліджень і визначити області, необхідні для більш глибокого вивчення. Використовувалися наступні методи: порівняльний аналіз і узагальнення наукової літератури, методи порівняння інформації, угруповування і графічної інформації.
Ключові слова: інтернет-маркетинг, інтернет-маркетингове середовище, комунікації, інтернет-маркетингові дослідження.
DOI: 10.15276/mdt.2.1.2018.1
- Powers T, Advincula D, Austin MS, Graiko S. 2013. Digital and Social Media in the Purchase-Decision Process: A Special Report from the Advertising Research Foundation. J. Advert. Res. 52:479.
- Sharma A, Sheth JN. 2004. Web-based marketing. J. Bus. Res. 57:696–702.
- Taylor DG, Strutton D. 2010. Has e-marketing come of age? Modeling historical influences on post-adoption era Internet consumer behaviors. J. Bus. Res. 63:950–956.
- Tiago MT, Tiago F. 2012. Revisiting the Impact of Integrated Internet Marketing on Firms’ Online Performance: European Evidences. Procedia Technol. 5:418–426.
- Crocker D. 2006. Email history. The living Internet. [cited 14 October 2015]. Available from http://debian.fmi.uni-sofia.bg/~group1_2008/english/email_history.doc.
- Kiang MY, Raghu T., Shang KH-M. 2000. Marketing on the Internet — who can benefit from an online marketing approach? Decis. Support Syst. 27:383–393.
- Kiang MY, Raghu TS, Shang KH-M. 2000. Marketing on the Internet — who can benefit from an online marketing approach? Decis. Support Syst. 27:383–393.
- Ngai EWT. 2003. Internet marketing research (1987-2000): a literature review and classification. Eur. J. Mark. 37:24–49.
- Schibrowsky JA, Peltier JW, Nill A. 2007. The state of internet marketing research: A review of the literature and future research directions. Eur. J. Mark. 41:722–733.
- Davidavičienė V, Sabaitytė J. 2014. Tyrimų internetinės rinkodaros srityje analizė. Verslas Teor. ir Prakt. [cited 8 December 2015]. Available from http://www.ceeol.com/aspx/getdocument. aspx?logid=5&id=e7cf2f13e070430ca0810cab1a6e97a5.
- Kwan ISY, Fong J, Wong HK. 2005. An e-customer behavior model with online analytical mining for internet marketing planning. Decis. Support Syst. 41:189–204.
-
pdf file 1 (English)
скачано раз