Аналіз інтернет-маркетингових наукових напрямів

  • Jolanta Sabaitytė д-р екон. наук,викладач кафедри бізнес-технологій та підприємництва, Вільнюського технічного університету імені Гедимінаса (Вільнюс, Литва)
  • Vida Davidavičienė д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри бізнес-технологій та підприємництва Вільнюського технічного університету імені Гедимінаса (Вільнюс, Литва)

Анотація

Сталий розвиток інтернет-маркетингу (пізніше позначений як IM) стикається з динамічним середовищем і його змінами, які відбуваються як в комерційних умовах, так і у використанні електронних інструментів і концепцій, які застосовуються. Зростаюче значення IM пояснюється розвитком електронних ринків, збільшенням числа споживачів нового покоління, поглибленням інтересу вчених з різних наукових областей, а також розширенням бази знань, яка з ними пов'язана. Незважаючи на постійно зростаючу кількість наукової літератури про маркетинг в Інтернеті, ця область досліджень все ще перебуває на початковій стадії. Мета цієї статтіпроаналізувати області поточних IM-досліджень і визначити області, необхідні для більш глибокого вивчення. Використовувалися наступні методи: порівняльний аналіз і узагальнення наукової літератури, методи порівняння інформації, угруповування і графічної інформації.


Ключові слова: інтернет-маркетинг, інтернет-маркетингове середовище, комунікації, інтернет-маркетингові дослідження.


DOI: 10.15276/mdt.2.1.2018.1



  1. Powers T, Advincula D, Austin MS, Graiko S. 2013. Digital and Social Media in the Purchase-Decision Process: A Special Report from the Advertising Research Foundation. J. Advert. Res. 52:479.

  2. Sharma A, Sheth JN. 2004. Web-based marketing. J. Bus. Res. 57:696–702.

  3. Taylor DG, Strutton D. 2010. Has e-marketing come of age? Modeling historical influences on post-adoption era Internet consumer behaviors. J. Bus. Res. 63:950–956.

  4. Tiago MT, Tiago F. 2012. Revisiting the Impact of Integrated Internet Marketing on Firms’ Online Performance: European Evidences. Procedia Technol. 5:418–426.

  5. Crocker D. 2006. Email history. The living Internet. [cited 14 October 2015]. Available from http://debian.fmi.uni-sofia.bg/~group1_2008/english/email_history.doc.

  6. Kiang MY, Raghu T., Shang KH-M. 2000. Marketing on the Internet — who can benefit from an online marketing approach? Decis. Support Syst. 27:383–393.

  7. Kiang MY, Raghu TS, Shang KH-M. 2000. Marketing on the Internet — who can benefit from an online marketing approach? Decis. Support Syst. 27:383–393.

  8. Ngai EWT. 2003. Internet marketing research (1987-2000): a literature review and classification. Eur. J. Mark. 37:24–49.

  9. Schibrowsky JA, Peltier JW, Nill A. 2007. The state of internet marketing research: A review of the literature and future research directions. Eur. J. Mark. 41:722–733.

  10. Davidavičienė V, Sabaitytė J. 2014. Tyrimų internetinės rinkodaros srityje analizė. Verslas Teor. ir Prakt. [cited 8 December 2015]. Available from http://www.ceeol.com/aspx/getdocument. aspx?logid=5&id=e7cf2f13e070430ca0810cab1a6e97a5.

  11. Kwan ISY, Fong J, Wong HK. 2005. An e-customer behavior model with online analytical mining for internet marketing planning. Decis. Support Syst. 41:189–204.

##submission.howToCite##
SABAITYTĖ, Jolanta; DAVIDAVIČIENĖ, Vida. Аналіз інтернет-маркетингових наукових напрямів. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 2, n. 1, p. 7-20, бер. 2018. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/25>. Дата доступу: 22 лис. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз