Маркетингові комунікації у диференціюванні й позиціонуванні українського агробізнесу

  • Олег Володимирович Кузик канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри маркетингу Львівський національний університет імені Івана Франка

Анотація

Досліджено роль маркетингових комунікацій у диференціюванні та розробленні стратегій позиціонування українських агропідприємств. Проаналізовано важливість пошуку нових ідей і способів диференціювання пропозиції агрокомпаній, необхідність вибудовування ефективних комунікаційних кампаній, здатних повідомити цільові ринки про особливості відповідного агробізнесу, його пропозицію, порівняно з конкурентами. Важливим є обрання рівня позиціонування (продукту, бренда чи компанії), що є запорукою раціонального поєднання відповідних засобів маркетингових комунікацій, впливає не лише на витрати підприємства, а й на успішність реалізації маркетингової стратегії. Особливу увагу звернено на вимогливість сучасних споживачів, які потребують особливого ставлення до себе. Тому запорукою успішності диференціювання й позиціювання, а відповідно й маркетингових комунікацій, є персоналізація взаємодії.


DOI: 10.15276/mdt.6.3.2022.1



  1. Епікур. Вікіпедія: вільна енциклопедія. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Епікур (дата звернення: 15.01.2022).

  2. Маркетингове позиціонування: різновиди та взаємозв’язок категорій. Формування ринкової економіки: збірник наукових праць ДВНЗ Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана / Куденко Н. В., Комліченко К. І. 2006. Т.1. С.393-402.

  3. Кузик О. В. Роль держави у маркетинговій комунікаційній діяльності аграрного сектора України.Економіка та держава. 2020. № 4. С. 177–181.

  4. Кузик О.В. Стратегічний маркетинг: теорія та методологія: навчальний посібник. Львів: ЛНУ, 2015. 240 с.

  5. Поліські делікатеси: веб-сайт. URL: https://delikatesi.com.ua/мацик-хамон.html (дата звернення: 15.04.2021).

  6. Продукція компанії «Данон»: веб-сайт. URL: https://www.danone.ua/milk-product/products/prostokvashino (дата звернення: 15.04.2021).

  7. Траут Дж., Райс Е. Позиционирование. Битва за узнаваемость. СПб.: Питер, 2004. 256 с.

  8. Траут Дж., Рівкін С. Диференціюйся або помри. Харків: Ранок. 2019. 240 с. 



  1. Kuzyk O. Strategic Directions of Marketing Communications of Agro-Industrial Enterprises in Ukraine. Financial and credit activity: problems of theory and practice. 2022. Vol. 2 No. 43. pp. 78–84.

  2. Morgan B. 50 Stats Showing The Power Of Personalization. Forbes: website. URL: https://www.forbes.com/sites/blakemorgan/2020/02/18/50-stats-showing-the-power-ofpersonalization/?sh=584ab11e2a94 (дата звернення: 02.06.2022).

  3. Taylor G. NRF19: 36% Of Shoppers Want Better Personalization, But Hesitate To Share Personal Info. Retail Touch Points: website. URL: https://www.retailtouchpoints.com/topics/customer-experience/nrf19-36-of-shoppers-want-better-personalization-but-hesitate-to-share-personal-info (дата звернення: 05.06.2022).

  4. The 2017 State of Personalization Report. Segment: website. URL: http://grow.segment.com/Segment-2017-Personalization-Report.pdf (дата звернення: 04.06.2022).

  5. The Complete Guide to STP Marketing: Segmentation, Targeting & Positioning. Yieldify: website. URL: https://www.yieldify.com/blog/stp-marketing-model/ (дата звернення: 02.06.2022).

  6. The SmarterHQ Offering is Now Wunderkind Audiences. Wunderkind: website. URL: https://www.wunderkind.co/blog/article/smarterhq-wunderkind-audiences/ (дата звернення: 04.06.2022).

  7. Vrountas T. 68 Personalization Statistics Every Digital Advertiser Must Keep in Mind. Instapage by Postclick: website. URL: https://instapage.com/blog/personalization-statistics (дата звернення: 04.06.2022).

##submission.howToCite##
КУЗИК, Олег Володимирович. Маркетингові комунікації у диференціюванні й позиціонуванні українського агробізнесу. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 6, n. 3, p. 6-14, вер. 2022. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/258>. Дата доступу: 21 лис. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз