Зміни в сфері цифрового маркетингу під час російсько-української війни 2022 р.
Анотація
Війна стала найбільшою трагедією для України. Це дослідження стане одним з перших маркетингових наукових статей з першого ряду театру воєнних дій. Звичайна логіка підприємця – закрити магазини у разі війни через ризики та збитки. Це дослідження показує, що за допомогою інструментів цифрового маркетингу можна розвивати бізнес навіть під час війни. Автор розповідає, як перетворити ризики на можливості і що завжди є шанси знайти клієнтів, коли конкуренти закриваються. У цій статті наведені реальні показники ефективності маркетингу. Унікальний фактор війни змінив менеджмент і маркетинг на абсолютно нову концепцію. З'являється новий сегмент клієнтів з числа солдатів. Українці починають замовляти з-за кордону, змінюючи принципи обслуговування клієнтів.
DOI: 10.15276/mdt.6.3.2022.2
- Bennett J., Babcock, C. (2008). Franchise Times Guide to Selecting, Buying & Owning a Franchise. Sterling Publishing Company. P. 7.
- Bernard D., McCullough C., Francis S., Holton A., Diamond-Smith N. (2019). Facebook powered measurement and evaluation for iron folic acid health intervention in India. Gates Open Research. 3.
- Bondarenko S., Laburtseva O., Sadchenko O., Lebedieva V., Haidukova O., Kharchenko T. (2019). Modern lead generation in internet marketing for the development of enterprise potential. P. 3069.
- Carvalho L.L.D. (2018). Search engine ranking factors analysis: Moz digital marketing company survey study. Doctoral dissertation, pp. 21-25.
- Cecere G., Lemaire S., Sand-Zantman W. (2022). Hitting the Right Target? Pricing and Advertising Strategies in Digital Markets. Pricing and Advertising Strategies in Digital Markets, pp. 1-
- Hoekstra J. C., Leeflang, P. S. (2020). Marketing in the era of COVID-19. Italian Journal of Marketing. Vol. 4, pp. 250-
- Mason A., Narcum J., Mason K. (2021). Social media marketing gains importance after Covid-19. Cogent Business & Management. Vol. 8(1), p. 13.
- Nastišin Ľ. (2016). Social media analysis of distribution of ad objectives and spend by selected industry, p.
- Ryan D., & Jones C. (2016). Understanding digital marketing: Marketing strategies for engaging the digital generation.
- Yazigi J. (2014). Syria's war economy. European Council on Foreign Relations (ECFR), p. 3.
-
pdf-2 (English)
скачано раз