Зміни в сфері цифрового маркетингу під час російсько-української війни 2022 р.

  • Iryna Zlatova к.е.н., директор з маркетингу BUDUSUSHi (Одеса, Україна).

Анотація

Війна стала найбільшою трагедією для України. Це дослідження стане одним з перших маркетингових наукових статей з першого ряду театру воєнних дій. Звичайна логіка підприємця – закрити магазини у разі війни через ризики та збитки. Це дослідження показує, що за допомогою інструментів цифрового маркетингу можна розвивати бізнес навіть під час війни. Автор розповідає, як перетворити ризики на можливості і що завжди є шанси знайти клієнтів, коли конкуренти закриваються. У цій статті наведені реальні показники ефективності маркетингу. Унікальний фактор війни змінив менеджмент і маркетинг на абсолютно нову концепцію. З'являється новий сегмент клієнтів з числа солдатів. Українці починають замовляти з-за кордону, змінюючи принципи обслуговування клієнтів.


DOI: 10.15276/mdt.6.3.2022.2



  1. Bennett J., Babcock, C. (2008). Franchise Times Guide to Selecting, Buying & Owning a Franchise. Sterling Publishing Company. P. 7.

  2. Bernard D., McCullough C., Francis S., Holton A., Diamond-Smith N. (2019). Facebook powered measurement and evaluation for iron folic acid health intervention in India. Gates Open Research. 3.

  3. Bondarenko S., Laburtseva O., Sadchenko O., Lebedieva V., Haidukova O., Kharchenko T. (2019). Modern lead generation in internet marketing for the development of enterprise potential. P. 3069.

  4. Carvalho L.L.D. (2018). Search engine ranking factors analysis: Moz digital marketing company survey study. Doctoral dissertation, pp. 21-25.



  1. Cecere G., Lemaire S., Sand-Zantman W. (2022). Hitting the Right Target? Pricing and Advertising Strategies in Digital Markets. Pricing and Advertising Strategies in Digital Markets, pp. 1-

  2. Hoekstra J. C., Leeflang, P. S. (2020). Marketing in the era of COVID-19. Italian Journal of Marketing. Vol. 4, pp. 250-

  3. Mason A., Narcum J., Mason K. (2021). Social media marketing gains importance after Covid-19. Cogent Business & Management. Vol. 8(1), p. 13.

  4. Nastišin Ľ. (2016). Social media analysis of distribution of ad objectives and spend by selected industry, p.

  5. Ryan D., & Jones C. (2016). Understanding digital marketing: Marketing strategies for engaging the digital generation.

  6. Yazigi J. (2014). Syria's war economy. European Council on Foreign Relations (ECFR), p. 3.

##submission.howToCite##
ZLATOVA, Iryna. Зміни в сфері цифрового маркетингу під час російсько-української війни 2022 р.. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 6, n. 3, p. 15-24, вер. 2022. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/259>. Дата доступу: 20 тра. 2024
Розділ
Статьи
переглянуто раз: