Особливості економічної психології та її роль у вивченні поведінки споживачів

  • Вікторія Миколаївна Сіньковська доцент кафедри маркетингу Національний університет «Одеська політехніка»

Анотація

У статті розглянуто економічну психологію як окрему науку, поява якої істотно вплинула на методології вивчення поведінки споживачів, перш за все, розширивши методологічні можливості та аспекти дослідження. Проаналізовано хронологію розвитку економічної психології, наведені основні причини та передумови виділення її в окрему науку. Виділені особливості міждисциплінарних зв’язків, принципи, які діють в межах економічної психології. В статті детально згруповані основні переваги існування економічної психології та особливості досліджень в межах науки.


DOI: 10.15276/mdt.6.3.2022.9



  1. Барден Філ. Взлом маркетингу. Наука про те, чому ми купуємо. МІФ. Форс, 2020., 304 с.

  2. Іваннікова М. М. Маркетингове управління лояльністю споживачів. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2014. № 3. С. 62-72.

  3. Іванов Ю.Б., Мироненко І.І. Управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства з використанням інформаційних технологій. Моделювання регіональної економіки. 2013. № 1 (21). С. 189-203.

  4. Карамушка Л. М., Карамушка Т. В. Тренінгова програма: Професійна кар’єра та психологічне здоров’я освітнього персоналу. Організаційна психологія. Економічна психологія. 2019. № 4(18). C. 36-45

  5. Карл Сьюелл, Пол Браун. Клієнти на все життя. Київ, 2011. 224 с.

  6. М. П. Бутко, А. П. Неживенко, Т. В. Пепа: Економічна психологія. Київ, 2016, 232 с.

  7. Орбан-Лембрик Л. Е. Психологія управління / Л. Е. ОрбанЛембрик. – К. : Академвидав, 2003. – 568 с.

  8. Окландер М.А. Поведінка споживача: навч. посіб. з грифом МОН України (лист № 1/11-20280 від 23.12.2013 р.) / М.А. Окландер, І.О. Жарська — К.: Центр учбової літератури, 2014. — 208 с.

  9. Празян Е.М. Маркетинг отношений как элемент комплекса мероприятий по формированию потребительской лояльности. Modern fundamental and applied researches. 2011. № 2. С. 96-101.

  10. РайзбергБ.А. Психологічнаекономіка. Навч. Пос. М.: ИНФРА, 2005. – 186 с.

  11. Сміт А. Добробут націй. Дослідження про природу та причини добробуту націй : пер. с англ. / А. Сміт. – К. : Port-Royal, 2001. –596 с.

  12. Чухно А. Актуальні проблеми розвитку економічної теорії на сучасному етапі / А. Чухно // Економіка України. – 2009. – № 4. – С. 14–28.

##submission.howToCite##
СІНЬКОВСЬКА, Вікторія Миколаївна. Особливості економічної психології та її роль у вивченні поведінки споживачів. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 6, n. 3, p. 90-98, вер. 2022. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/266>. Дата доступу: 21 гру. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз